Recenzie (120)
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Jako samostatny film to moc nefunguje ale jsem neskutecne rad, ze tu vznikla dalsi kouzelna serie filmu, co si jednou pustime jako kompletni pribeh v celodennim maratonu. Tak jak to jednou za cas udelame s HP filmy. 1 dil byl uvod k novym postavam, 2 dil je predehra a rozjezd silne serie a ted snad uz zacnou pridavat plyn
Predátor: Evolúcia (2018)
Je mi z toho smutno
Hotel Artemis (2018)
Jodie husta. Scenar pitomy. Cast pitomy. Herecky vykony slabe. Hotel z JW mel behem prvnich 5 minut vetsi styl, charisma i hloubku jako tento celovecerak. Jo a Dave Autista ma problem s vyberem filmu...
Fízli zo zálohy (2010)
Ne
Jack Ryan (2018) (seriál)
Musim to proste napsat. Proc je to vse tak pitomoucke? Divoke nahodicky, predvidatelne zvraty, iracionalni chovani skoro vsech postav, infantilni dialogy a milostna zapletka. Vsechno do sebe zapada neskutecne nerealne a jednoduse az to boli. Zbytecny, nekreativne klisovity snimek, ktery jsem si pustil jen diky Krasinskemu a na to asi tvurci i spolehali...
15:17 Paríž (2018)
Filmovy natahnuty prusvih.
Megan a Rex (2017)
Dostanetw silne nutkani zmazlit sveho psa:) Co vic si přát
Muž vo vlaku (2018)
Prvni pulka 4*, zbytek 1* Ta "akce" tam nemusela byt.
Bright (2017)
J
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
2* za Javiera.