Recenzie (177)
The Lie (2018)
Ty vole...
Nič ma nezastaví (2015)
Dobry start a potom dajak zostupidnela... A tie nahodicky...
Mia a biely lev (2018)
Neviem, co je pekne a mile na tom, ked niekto drzi dive zvierata v zajati. (Lov pre klientov je uz len ceresnickou na torte, existuje to aj v inych krajinach Afriky a je to humus) Ale myslienka zachrany na predaj do ZOO je rovnaky humus. Niekto by sa mal zamysliet nad tym, cim plni mozgy deti, pokial chceme zmenu.
Survive (2020) (seriál)
Ked niekto rozkuskuje film na 10 minutovky a nazve to serial....
Most Dangerous Game (2020) (seriál)
Ta minutaz mi liezla na nervy, to ako keby mam kazdych 10 min reklamnu prestavku, ale inak ok... Palec hore a dobry koncept.
Překladatelé (2019)
Vobec ma to nebavilo a to som sa na to tesila. Takze nic no.
Za každou cenu přežít (2020)
A zacalo to tak dobre ta prva minuta...
Outsider - In the Pines, In the Pines (2020) (epizóda)
Ked sa bude dej rozvijat este pomalsie, tak to zacne ist dozadu... :D
Na tenkém ledě (2020) (seriál)
Myslim, ze serialu pomohlo hlavne to, ze sa tam korculovalo/bruslilo ozaj minimalne (nastastie). Mimo ladovu plochu pre mna takych 60 percent, na lade totalny bullshit. Cudujem sa, ze este aj v dnesnej dobe kedy sa da cokolvek overit, nastudovat, dokazu pustit do sveta taketo dristy. Ci uz co sa tyka treningov, zobrazenia pretekov, sposobu celeho okolo toho, naplne jazd, atd atd atd... Cele zle.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Velmi sa mi pacilo spracovanie, avsak nesedela mi 35 rocna hlavna predstavitelka ako mlade, nevinne dievca. Sorry, ale odtial potial 😄