Recenzie (18)
Mníška (2018)
Tak nejak lepsi nez Anabelle, horsi nez Conjuring a Sinister, asi jedna lekacka. Ale dobra, ponura atmosféra, dokreslujici hudba...bat se nebudete, nejvice rusivy element jsou pokusy o vtip ze strany francouzskokanadskeho pruvodce...za Taissu jsou pridala 1 hvezdu
Lovkyne zombíkov (2016)
Hvezdicka za barvu a zvuk, druha za obsazeni...jinak malo zombiku, krve a nekdo z rodiny Bennetu klidne mohl kopat za druhy tym
Nikdy ma neopusť (2010)
Pokud je cílem filmu (popřípadě knihy) vzbudit emoce tak tady se to povedlo. Od začátku u mě byla vyloženě nenávist k společnosti a zároveň sympatie k Tommymu a Kathy - navíc jsou oba spojeni s příjemnými herci. Kieru vyloženěn nemusím. Je to silný film s hromadou pocitů, které se míchají a ve výsledku kroutíte hlavou a pláčete, ale stojí to za to. Možná zpracování není na 5 hvězdiček, ale film plní základní účel - nutí zamyslet se a probouzí pocity.
ZMD: Zombies of Mass Destruction (2009)
střeva, krev, kůže z hlavy, oko to všechno bylo super, ale i přesto že toměla být "asi" parodie tak herecký výkony a stupidita scénáře mě ničily od začátku do konce...ale s větším množstvím alkoholu v krvi doporučuju
Na konci sveta (2013)
Dávám tři hvězdičky ale spíš ze soucitu, protože jsem celou dobu čekala že z klasicky skvělé sestavy Pegg-Frost-Wright vzejde to, co je osvědčené a výborné, ale bohužel nedočkala jsem se...Frost zachraňuje celý film, Pegg hraje neuvěřitelně otravnou a ubohou postavu, která stahuje celý film do jakéhosi dramatu...Jinak oceňuje skvělé obsazení ve vedlejších rolích - Freeman a Pike
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
LOVE IT!!!
Bling Ring: Ako VIP-ky (2013)
Zezačátku jsem si říkala, že to nemusí být špatné, ale postupem času se z toho stala blbost a rozmazlených děckách, bez jakýchkoli povinností a soudnosti. Je mi jasné, že v LA ve vyšší společnosti se žije jiný život, než ten co známe - teda každý bere antidepresiva a další prášky už od 10 let, protože to je přece normální a děti jsou dospělí a sami si dokážou uspořádat svůj život už od 13 let...no prostě... ten film pro mě nezachránila ani Wmma Watson. Coppola ne a ne natočit další skvělý film...
To je koniec! (2013)
No výborně!!!! Rogen je prostě skvělý a celkově je to perfektní nápad takovejhle film...tleskám
Krúdovci (2013)
Nádherné!!!!Emma Stone je rozkošná i animovaná což je ku prospěchu i Cageovi, kterého moc nemusím. Film má výborný děj a spád, prostě jeden z nejlepších animáků posledních pár let!
Chodiaca katastrofa (2008)
Tento film bych klidně pustila své dceři...jinak teen pohodovka s do budoucna zářivou Emmou Roberts. Čtvrtou hvězdičku jsem sundala kvůli rádoby novozélandskému bojovému tanci ale celkově hodnotím 3 a půl a to také díky úžasně teplému Nicku Frostovi v roli kadeřníka :)