Denníček (12)
Filmový TOP zážitek 2016
Měsíc:
10. Nerve: Hra o život (2016) ***09.The Shallows (2016) ***
08. Me Before You (2016) *****
07. Demolition (2015) *****
06. A Perfect Day (2015) ****
05. 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (2016) ****
04. The Night Before (2015) ****
03. Point Break (2015) ****
02. Creed (2015) ****
01. Strike Back (2010) ****
Filmový TOP zážitek 2015
Měsíc:
12. Before We Go (2014) *****
11. Everest (2015) ****
10. Best Man Down (2012) ****
09: 5 to 7 (2014) *****
08. The Age of Adeline (2015) *****
07. Mad Max: Fury Road (2015) ****
06. McFarland USA (2015) ****
05. Fast & Furious 7 (2015) ****
04. Third Person (2013) *****
03. Wild (2014) ****
02. You're Not You (2014) *****
01. John Wick (2014) ****
Filmový TOP zážitek 2014
Měsíc:
12. Tracks (2013) ****
11. Interstellar (2014) ****
10. Drákula: Neznámá legenda (2014) ****
09. Království (2007) ****
08. Hvězdy nám nepřály (2014) *****
07. Muž v ohni (2004) ****
06. Korea (2012) *****
05. Nekonečná láska (2014) ****
04. Lásky čas (2013) *****
03. Walter Mitty a jeho tajný život (2013) ****
02. Wadjda (2012) ****
01. Hunger Games: Vražedná pomsta (2013) *****
Audrey Hepburn
Krásná pocta této úžasné a nádherné herečce - "Young & Beautiful"
My Best Friend
Tyrese ft. Ludacris & The Roots
A Tribute to Paul Walker
Odpočívej v pokoji Paule ...
Joseph Gordon-Levitt
Už dřív jsem o tom uvažoval, ale dneska po 500 dnech se Summer putuje tento sympaťák ke mě do TOPky.
Gina Carano
The Art Of Fight
Gina Carano
Bývalá profesionální mlátička a moje oblíbenkyně ještě z dob MMA (Mixed Martial Arts), která ukončila svoji kariéru zápasnice a dala se na filmovou dráhu. Vidět jsme ji mohli v Blood & Bone, Haywire, Fast & Furious 6 a v očekávání In the Blood, The Female Expendables. Video pod obrázkem je můj výtvor se skvělou muzikou od Sick Puppies - You're Going Down
A DRAMATIC SURPRISE ON AN ICE-COLD DAY
TNT
A DRAMATIC SURPRISE ON A QUIET SQUARE
Zajímavá reklama na televizní stanici TNT Drama.
Skins - Season 7 Fire, Pure, Rise
Tak a zkouknuto.
Fire- Musím tedy říct, že jsem se na to tak hodně těšil zbytečně. Alespoň na příběh Effy. Ze začátku se to vyvíjelo slušně, ale postupně se to nadšení vytrácelo. Mimo jiné Kaya je stále k "sežrání", a dramatickou část odsuzovat nebudu, ale nemělo to ten nádech, na který jsme byli zvyklí. Za sebe jsem měl v hlavě úplně jiný scénář a je tomu opravdu škoda, že se z toho definitivního ukončení nevytřískalo víc. Nicméně slušné *** si to zaslouží!
Pure- Tohle už je jiné kafe. Fakt jsem to nečekal, ale Cassie a její příběhové foto show mě dostalo. Hannah Murray byla bez chybičky a vyrovnala skóre menšího zklamání z prvního dílu. Hudba byla perfektní, taneční kreace hlavní hrdinky taky, a prostě takhle se to dělá. *****
Rise- Cook vypadal dobře, fakt že jo a alespoň v tomto díle byla narážka na to, co provedl v minulosti, ale i tak jsem k tomu čekal víc. Druhá polovina byla pro mě a ať se na mě nikdo nezlobí, naprosté fiasko... Takže za první část **