Recenzie (22 996)
27 šiat (2008)
Je tu viac klišé, ako počtu šiat v názve filmu, ale celkom príjemne sa na to pozerá a ak ste romantik(čka) až do morku kostí, váš zážitok bude rozhodne znásobený.
Mŕtve oči Londýna (1961)
Úvod by si nezadal so žiadnym hororovým snímkom. Postava Slepého Jacka v podaní Adyho Berbera naozaj ako keby vypadla z nejakého strašidelného filmu. Tých ´´hororových´´ momentov tu síce nieje veľa ( čo je z môjho pohľadu na škodu ), ale dej je i tak napínavý a svižný.
Hostinec pri Temži (1962)
To, čo sa v tejto wallaceovke opäť vydarilo, je atmosféra. Pochmúrne počasie, nočné exteriéry prístavnej oblasti a samozrejme ČB formát, ktorý tajomným príbehom sedí. A práve príbeh je veľkým mínusom. Málo strhujúci, s rozháranou zápletkou a slabým vyústením.
Čáry máry fuk! (1981) (TV film)
Som radšej za melancholické a zo života epizódy, ako tieto fantastické prejavy. Snoopy je síce sám osebe, počas celej THE PEANUTS éry postava neskutočná, ale zapadajúca do príbehov, ako neoddeliteľná skutočnosť. Nadpozemské motívy ´´brownies´´ veľmi nesedia.
Temný druh (1996)
PM Entertainment pre mňa v netradičnej, takmer hororovej produkcii. Nie som nadšený, nie som sklamaný, som spokojný. Ak si môžem užiť ich klasické prepálené auto naháňačky, dostatok pyrotechniky a nebrzdí ma pri tom ani debilný scenár, beriem. Je škoda, že chlapci ( Pepin - Merhi ) už nefungujú. Ale možno aj robia dobre, keďže každý v dnešnej dobe vsádza skôr na CGI, ako na starý dobrý, viditeľný old school.
Mlčení (1996)
Ak niekto čaká od filmu spoločnosti PM Entertainment niečo viac ako húf prestreliek a explozívnych automobilových naháňačiek, má smolu. Ono Pepin - Merhi určite točili filmy len preto, aby mohli rozšrotovať desiatky áut a vystreliť tisícky nábojníc. A práve o to tu ide. Ale poviem vám, ešte 5 minút navyše a už by som nebol tak spokojný.
Mrakodrap (1996)
Anna z Červeného domu ( nech jej je zem ľahká ) musela niekomu ( alebo rovno niekoľkým ) pekne podržať, pretože si ináč neviem predstaviť, ako sa táto blonďavá jaternica s talentom červíka na háčiku, dostala do takejto produkcie. Úprimne by som ju neobsadil ani do porna. Toto je dokonalý príklad toho, ako môže jeden herec (?) dosr@ť celkom slušnú béčkovú odrhovačku. V PM Entertainment akciu vedeli, u obsadzovania im to škrípalo.
Ninja Terminator (1985)
Dosť ma mrzí, že takémuto úletu dávam nízke hodnotenie. Bláznivý a hlúpy scenár, pri ktorom som stále nevedel kto je kto a na akej strane zákona stoja, bojové scény, ktoré sú nechtiac smiešne ( ale paradoxne práve tým zábavné ) a o hercoch písať nechcem a vlastne ani nemusím, platí o nich to čo o spomenutej akcii. Takže čo vlastne spôsobilo, že ja, milovník tupých béčok a céčok, o ktorých si tvorcovia pri nakrúcaní myslia, že ´´aký oni točia trhák´´, dávam nízke hodnotenie? Nemá to gule, nemá to švih, je to iba brak na masový videovečer s partiou, kde sa podávajú lahodné, aspoň 40% nápoje.
Dementia (1955)
Niekto si po 30tich rokoch spomenul, že existoval žáner, ktorý splodil horor. Expresionizmus je dokonalým príkladom formy nad obsah. Ale predsa len treba príbeh niečím oživiť.
Lietam v tom (2009)
Snímok, ktorý v dobe svojho uvedenia musel bolieť. Vrcholiaca finančná kríza, masové prepúšťania. A z tejto bolestivej a deprimujúcej svetovej situácie vznikla romantická komédia, ktorá sa nehraje s klišé príliš okato a umožňuje divákom vžiť sa do každej jednej z postáv, postáv skvelo napísaných a ešte lepšie zahraných. Malý, ale silný snímok.