Obľúbené filmy (10)
Amores perros (2000)
Doslovný překlad názvu film naprosto vystihuje. A netřeba k tomu nic dodávat.
Zem bez zákona (2012)
Četla jsem knížku, kterou osobitým způsobem napsal Matt Bondurant, vnuk jednoho z hlavních postav. Po dočtení jsem musela prohlásit, že byla zatraceně dobrá. A tak jsem se zákonitě velmi bála, co za paskvil na mě vybafne z filmového plátna. Jenže se stal zázrak a Johnovi Hillcoatovi se podařilo stvořit dílo srovnatelné kvality. Každý ze tří bratrů Bondurantových byl prostě úplně jiný a herci tu "jinost" zvládli na jedničku. Nejlepší byl samozřejmě Forrest a to jeho chraplavé "No...". Jestli tohle někdy někdo nechá nadabovat, tak se bude navěky smažit v pekle.
Zelená míľa (1999)
Pahorok (1965)
Tady není co řešit. Jednoznačnějších 100 % jsem už dlouho neviděla.
Habermannův mlýn (2010)
Lidská podstata v celé svojí hrůze.
Sluha dvou pánů (2000)
Naprosto famózní komediální výkon Miroslava Donutila! A na tom to - krom výborného scénáře - všechno stojí. Prostě pudlik.
Nehanební bastardi (2009)
Slušní chlapci (2019)
Na nože (2019)
Prvotřídní herculotovské krimi.