Recenzie (141)
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Dneska jsem si zkouknul znovu Chrám zkázy a můj názor se nezměnil. Je to prostě špatnej film. Zápletka je debilní, má to spíš horrorovej nádech, střih je vpravdě příšernej,triky jsou mizerný a celý to je prostě mizerně natočený. Nebejt ikonickejch scén jako jízda na nafukovacím člunu po sněhu nebo jízda na důlních vozících, tak upadne v zapomnění. I čtyřka je lepší a to je co říct.
Neutečieš (2014)
Je to originální, pěkně natočený, pěkně zahraný. Tím pozitiva končí. Je to odosobněný do bodu, že vám na postavách nezáleží, není to děsivý a má to takovou premisu, že ani konec za to nestojí. Škoda.
Vojna o planétu opíc (2017)
Je to lepší než Úsvit, ale nesmyslný scénář včetně naprosto debilní závěrečné bitvy stahují tuto lépe vyprávěnou drámu z vězeňského prostředí dolů do stejného průměru. Jde o vykrádačku Srdce temnoty/Apokalypsa a jediné, co na filmu opravdu potěší, jsou skvěle rozpohybovaní lidoopi. Nejlepší podle mě stále zůstává skvělý úvod do trilogie ve Zrození a ta dvě pokračování od Reevese bych raději vynechal.
Světlo a stíny (2021) (seriál)
Pro mě tedy velké překvapení - na Netflixu jsem zahlédnul trailer, pustil to a valil bulvy na tu výbornou výrobu, kameru, hlavní hrdinku a glorifikovanou kulturu východní provenience. Hlavní postavy jsou velmi dobře obsazeny, jsou charismatičtí, rád vidím využití šarmu Bena Barnese i Kita Younga. Jessie Mei Li je krásná a Amita Suman skvěle ztělesňuje zakuklenou asasínku. Freddy Carter má zase výbornej kukuč na ty jeho pochmurný pohledy. Má to velice slušně nakročeno do druhé řady a já se budu těšit na pokračování. Škoda, že tehdy nezpracovaly s takovouhle grácií Ságu Meče pravdy. Velká škoda.
Godzilla vs. Kong (2021)
Neskutečně nezajímavý a nudný film. Vizuál je skvělej, ale nejvíc práce dá u toho neusnout.
Emily in Paris (2020) (seriál)
Lily Collins je krásná a okouzlující a seriál vás nechá nakouknout do žabožroutího stylu života, do kterého bez pozvání vnikne americká snaha o korektnost. Vtipné, krásné, nápadité, romantické a emotivní. Chybí tomu k dokonalosti jen málo.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Superzábavný komediální seriál pro ty, co nejsou puritáni a světské radosti tohohle světa jim přináší i smích, nejen rozkoš. Má to komediální obsah, romantickou linku a nakonec z toho zůstane takový ten pěkný hřejivý pocit, že svět je ve skutečnosti krásný místo.
Banda (2019) (seriál)
Tohle je správná odpověď superhrdinským ptákovinám (cíleno na Avengers). Cynické a k popukání, brutální, ale tak nějak zábavnou formou, nikoliv depresí typu Walking Dead. Jedne z nejlepších seriálů, které jsem v posledním roce viděl.
Stav milosti (1990)
Už jenom kvůli výkonu Garyho Oldmana stojí za to film vidět. Velmi slušný film, kterému chybí jenom něco, co nedokážu popsat.
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Skvělý scénář, skvěle zahráno, skvěle zrežírováno. Za mě hodně silné výrazivo, ale film tím dostává vážnost a brutalita to jenom podtrhuje. Herecký koncert všech hlavních postav.