Recenzie (138)
Fallout (2024) (seriál)
Má to svoje mouchy a dost velké, ale za snahu a obrovskou následnou popularizaci Falloutu tomuhle dílu tleskám.
Zimný príbeh (2014)
Tomu říkám pořádná romantická pohádka pro dospělý!
Tajomstvo bratov MacCannovcov (2003)
Pohádka pro teenagery, na kterou se nějací Goonies zdaleka nehrabou. 🙂
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Fargovštější než poslední Farga. Scorsesemu už je přes osmdesát a furt válí líp než spousta mladých. Respekt.
Fargo - Season 4 (2020) (séria)
Po výborných 3 sériích přišlo tohle schlazení a já to nedal. Zkusil jsem první dvě epizody, mnohokrát u nich usnul a pak to vzdal. Nezajímavé, nudné, skvěle zahrané, až na Chrise Rocka. Při castingu vybrali fakt špatně.
Gran Turismo (2023)
Kromě těch aut to nemá společného s realitou zhola nic. Nudné, plné zbytečného patosu a tuny reklamy na Nissan a mnoho dalších značek.
Slušní chlapci (2019)
Ta druhá půlka to poněkud spravila, ale to neodpouští těch neskutečně nudných a nezajímavých prvních 70 minut. Skvěle zahrané i natočené, pompézně odrecitované povídání o hovně.
Piklírna (2021) (seriál)
Nejlepší napodobenina Futuramy. Takeuchi a Hirsch dokázali něco, co nedokázali ani původní tvůrci s Disenchantment.
Rozčarování (2018) (seriál)
Narozdíl od Futuramy mě tady ta dekadence ubíjí. Ďáblík je výbornej, ale princezna je prostě nesnesitelná. Což je u hlavní postavy fatální nedostatek. Příběhově je to taky o ničem.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Slušná komedie ve Forrestovským duchu, u který jsem se sám častokrát smál nahlas, ale k dokonalosti jí chybí více než koherentní příběh.