Recenzie (141)
Malé ženy (2019)
Pro někoho to sice může být příliš kýčovité, ale já jsem si film po počátečním 20-minutovém zmatení dokonale zamiloval. Mohou za to výborné herecké výkony, atmosféra, hudba i výborné kostýmy a stylizace. Je to místy velice smutný film, ale místy také velmi hřejivý a příjemný. Vřele doporučuji všem milovníkům romantických dramat.
Druhá světová válka v barvách: Cesta k vítězství (2021) (seriál)
Ty barvy tomu dodávají na realističnosti. Má to sice přílišnou americkou snahu o opakování stejných faktů pro nechápavé diváky, ale jinak je to výborně sestříháno, okomentováno a obsahuje i spoustu extra detailů o vojevůdcích i obyčejných lidech.
K zemi hleď! (2021)
Totální parodie na Armageddon, fake news, korporátní lakomství, konsumerismus a obecně zvrácenou moderní společnost. Dobrej matroš.
Síla psa (2021)
Bezútěšná krajina, překvapivé finále a příšerná hudba. Přemýšlel jsem několikrát, jestli to mám vypnout a ač jsem to dokoukal, někomu to doporučit bych si asi nedovolil. Každopádně musím ocenit režii, kameru i herecké výkony, jakožto i rafinované vyprávění děje.
Jack Reacher: Nevracaj sa (2016)
Nic moc, obzvlášť proti stylovýmu prvnímu dílu.
Red Notice (2021)
Tak tohle je dobrá výplachovka. Je to stylové, efektní, Ryan Reynolds dobře hlásí, The Rock mu slušně sekunduje, jejich interakce jsou vtipné a Gal Gadot to hodně sluší. Ale děj je ultra-jednoduchý, vypadá to, jako kdyby to napsal 10-ti letej kluk (dává to smysl asi jako Pátý element, ale to psal taky teenager) a jedna hovadina střídá druhou. Ale jako Indiana Jones 21st Century to pobaví - od dob National Treasure tu myslím nic podobného nebylo?
Služka (2021) (seriál)
Chytlavé, emotivní, výborně obsazené a zahrané. Tohle je překvapení, na které jsem narazil náhodou na Netflixu a metodou binge-watchingu skouknul během jednoho víkendu.
Výnimočný priateľ (2019)
Film, který ocení asi nejvíce ti, co jsou podobně zlomení jako hlavní hrdina Lloyd. Dojemné. Hanks je opravdu kouzelný.
Duna (2021)
Splnilo očekávání. Bravo. Na tohle se vyplatí jít do kina. Jsem zvědav, jak změní moje vnímání domácí shlédnutí. EDIT: I domácí vícenásobné shlédnutí potvrdilo dojem. Je to něco jako Blade Runner 2049. Soundtrack uchvátí a obrazy zabaví. A než se člověk naděje, 3 hodiny jsou fuč. A dá se na to koukat znova.
Nie je čas zomrieť (2021)
Ana De Armas je tady perfektní.