Posledné recenzie (639)
Imago (2023)
Film zachraňuje skvělá muzika.
Hranica (2023)
Pět hvězd, když si odmyslim epilog...
Slavnost ohně (2023)
Možná víc drama než komedie. Bez té linky o osudu matky by to bylo u mne za rovných 5. Ta byla ale navíc a filmu neprospěla...