Posledné recenzie (289)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Po prvním díle jsem úplně neházel flintu do žita, bohužel ten druhý celou sérii nikam neposouvá, natož aby ho vyzdvihl k něčemu zajímavému. První hodina totální sláma (tedy obilí) a nuda, druhá hodina je nepřetržitý slow-motion, bez jakýchkoliv myšlenky, nebo aspoň zajímavé akce. Postavy prefabrikované a nudné, mám obavy že tady už nepomůže ani svěcená voda. 20%
Watchmen (2019) (seriál)
Velice důstojný seriál k téměř dokonalému filmu Bohužel to není úplně bez chyby, nejvíce mě nesedělo obsazení a ztráta pocitu, že se dívám na film o superhrdinech a ne na film o lidech v kápích, naštěstí tam byl pořád skvělý Jeremy Irons :) Celkově je pocit po dokončení první série dobrý a svět Watchmenů tímto seriálem zase trochu rozrostl, doufám že to nebude vše. 80%
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Na první dobrou přiznávám, že chápu fakt se kterým je tento seriál očividně dělán - a to že je natočen pro lidi, kteří jsou tak v polovině své docházky v rámci základní školy. Ale i přes to se nemůžu zbavit pocitu, že přes slušivý kabát je Avatar strašně jednoduchý a povrchní. Většina postav nazajímavá a samotný svět ve kterém se Aang pohybuje mi přijde jako nějaký náhodný fantasy generátor, obsahuje toho hodně, ale o to méně je tam zajímavého. Mít o 30 roků méně, pravděpodobně to bude mnohem lepší. 40%