Recenzie (363)
Kalifát (2020) (seriál)
tleskám švédům za odvahu, tohle by němci skrze cenzuru natočit nemohli, ikdyž jsou v tom až po uši
Šokujúce odhalenie (2019)
ve srovnání se serošem na stejné téma naprostá nuda, zajímavé bylo asi jen to, že N.Kidman si střihla vedlejší postavičku a možná si myslela, že bude hlavní
V pasti - Série 2 (2018) (séria)
nepovedené, nedokoukané
Sorjonen - Série 3 (2019) (séria)
občas nelogická krimi část, ale charizma sorjonena a jeho soukromý život za 5hvězd
Vlastníci (2019)
Český film je v neděli, když taková předvídatelná radobytaskarice dostává ceny
Výnimoční (2019)
proboha to není komedie
Sorjonen - Série 2 (2018) (séria)
kdyby nebylo pošahaného posledního dvoudílu o dvou pitomcích, se kterými si nikdo neví rady, bylo by to za pět
Neortodoxní (2020) (seriál)
nezáživné, špatně napsané i natočené, děsně obsazené, takové německé, takové trochu antisemitské
Tekutý písek (2019) (seriál)
tak vypatlanou ústřední dvojici jsem snad neviděl
Outsider - Que Viene el Coco (2020) (epizóda)
první 2 díly excelentní, pak už ztráta tempa, ale hlavně mimo můj žánr, takže krimi to není