Obľúbené filmy (9)
Fargo (1996)
Fargo je pro mne prostě zavedená značka, jak film, tak obě seriálové série a McDormand neskutečná, ostatně jako téměř všude.
Hon (2012)
Manželia a manželky (1992)
Scény z manželského života (1973)
Magnólia (1999)
Hodiny (2002)
Manhattan (1979)
Nehanební bastardi (2009)
Tak to je druhá světová podle mého gusta a Brad Pitt mluvící italsky je nadčasový.