Recenzie (361)
Najtemnejšia hodina (2017)
Nedám 5 hvězdiček jen proto, že šlo o vyloženě politický napínák, možná s příliš mnoha projevy na úkor případných záběrů válečných, souhlasím s tím, že šlo o spíše divadelní záležitost přenesenou na plátno, i tak ale pan Oldman neskutečný, vypadá to na ocenění, pokud se tedy nějaká bezvýznamná dušinka po 158 letech nerozpomene, že pan Gery se ji/jeho, nějak nehezky dotknul, kdyby film natočil bolševik Ridley Scot, určitě by ho pak z filmu vystřihnul :)
Wallander - Season 4 (2016) (séria)
Jde o poctivou záležitost, vše sice stojí na Kennethu Branaghovi, ale mě to stačí, na konci žádné ohňostroje, ostatně je to britsko švédská záležitost, bude mi chybět
Terapeutka (2017) (seriál)
Hodně dobrá věc. Naomi v nejlepší formě v roli psychopatické psycholožky, NETFLIX se bohužel podělal a neudělal další sérii, přitom první sérii nechal zakončit jako přípravu na pokračování, ono s tím NETFLIXEM to nebude tak horké, vystřižení K. Spacyho - hustý totáč. Bacha na tuhle bolševickou společnost, která začala tak pěkně a tak děsivě se vybarvila.
The Yellow Handkerchief (2008)
Povrchní scénář, nijaké herecké výkony a odfláknutá režie, nechal jsem se nachytat
Wallander - Season 3 (2012) (séria)
Druhý díl byl velká pruda, asi jsem alergic na ty bolšanské manýry, které musel Wallander řešit v Rize, či kde
Wallander - Season 2 (2010) (séria)
Kenneth Branagh hraje psychicky slušně rozsekaného detektiva ze staré školy a tak dobře, že občasné scénaristické úlety zachraňuje, stejně jako to, že v městečku, kde operuje, řádí výhradně sérioví vrazi
Šťastné údolí - Série 2 (2016) (séria)
Sarah Lancashire je výtečná, seriál stojí na ní, podle mně o hvězdičku slabší, než první série, díly hodně nevyrovnané, poslední díl, ale zase excelentní. Sarah je skvělá i v seriálu Last tango in Halifax, kde si ji vychutnáte v úplně jiné poloze
Olive Kitteridgeová (2014) (seriál)
Nekompromisně za pět hvězd, upozornění pro ty, co se budou koukat jen kvůli Billu Murrymu (což by byla chyba), objeví se až na konci, takže jeho uvedení na prvním místě pod popiskem, je víc, než zavádějící.
Wind River (2017)
Absolutně nejlepší role Jeremy Rennera, až tímhle filmem se pro mě dostal do mé osobní topky, film jako takový perfektní, silný - zažere se pod kůži
Wallander - Season 1 (2008) (séria)
Kdyby nebylo třetího dílu, dám klidně 5 hvězdiček, Kenneth mě baví, ale trojka byla tak nezábavná a nepravděpodobná-škoda