Recenzie (361)
Čaroděj ze země lží (2017) (TV film)
Vypráskaná rodinka, synové jako pavko morozov, žijou v přepychu, nic netuší, tátu napráskají aby si pomohli a matku z nepochopitelných důvodů zavrhnou, De niro dělá na Wall street klasiku, určitě nebyl sám, až na de nira a michelle pfeiffer nudné ksichtos
Prvý človek (2018)
Excelentní od začátku do konce, už jsem myslel, že amíci neumí filmy, když už jim ani ty komiksy nejdou
Stratili sme Stalina (2017)
označení komedie na tuhle , nejspíš satiru, nesedí, ale téměř dokonalé, postavené bohužel na historických reáliích, a Žukov ? - no comment !
Komúna (2016)
Skvělý manželský trojúhelník zasazený do utopického soužití komuny, občas hodně nepravděpodobné, ale skvělá Trine za koukání stojí, její rozpad je dokonalý
Dokonalá lúpež (2018)
Divím se, žejsem vydržel 15 minut, trapné silácké žvanění, Butlerovi dochází asi prachy
Bosch - Season 4 (2018) (séria)
Bosch is back, po slabší třetí řadě absolutní pecka, ikdyž Bosch se svým kalhoty vytaženými pod bradu občas připomíná skauta
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
tak to je hustá pitomost, taková nablblá počítačová hra se špatnými efekty, díky letu do US shlédnuto s podřimováním, už to sbalte
Čierny panter (2018)
neskutečná, asi korektní, pitomost, co ale dělat na dlouhém letu
Ostré předměty (2018) (seriál)
To, že se děj odehrával ve vidláckém jižanském městečku pomalým tempem bylo zpočátku sympatické, ono pomalé tempo, se ale občas téměř zastavilo, atmosféra podle mne nefungovala, poslední dva díly už nic nezachránily, nejasný konec vše dorazil
Lady Bird (2017)
příjemný, chytrý a sympatický film o dospívání