Recenzie (75)
Nehanební bastardi (2009)
Kecy, kecy, nuda, kecy, kecy, kecy, nuda, nuda, nuda, akce, trapny vyvrcholeni. Aneb jak prevypravet tenhle film v jedne vete...
ROMing (2007)
Pres vsechny nedostatky jsem se docela bavil a prislo mi to dobre natocene. mel bych jen 2 velke vytky, sceny s romskym eposem (pribeh o Somalim) mi prisel neskutecne rusivy, nudny a naprosto zbytecny. Druha vytka je k tomu, ze zivotem protrely tulak (bolek) vzdycky prohraje s holobradkem studentem. nerealnost tohoto bije do oci.
Sexi zombie (2008)
ne kazdy pochopi tenhle humor v tomhle filmu, ale kdo vi, ten vi;)
Rituál (2006)
wtf? jedna hvezda za to, ze jsem se diky znalosti originalu neskutecne bavil:)
Rituál (1973)
proklikal jsem a rikal si... to bude slabota. ale je to bobma! uzasna atmosfera, skvele vystaveny pribeh, vyborny christopher lee, dokonaly soundtrack... jeden z nejlepsich filmu co sem kdy videl
Flash Gordon (1980)
Klasika meho detstvi. Hudba od Queenu a Ornella, co chtit vic :D
Beznádej (2006) (TV film)
2 hvezdy za Rona Perlmana, jinak je to desny (knizku sem necetl, ale ten pribeh se mi pro film proste nehodi)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
nevim, nechapu burtonovu poetiku, nudil jsem se...
Carrie (1976)
dost me zklamal zrychleny a podle meho nepovedeny zaver. Carrie ktera v predloze ke konci vubec neuvazovala jako clovek a domu sla s cilem matku zabit je tu vykreslena jako uboha vystrasena holcicka, kterou uz ale byt nemela... pokud bych to bral ciste jako film a nehledel na predlohu, asi by mne to tak nevadilo, takze proto 4
Superman sa vracia (2006)
neni to zle, ale narozdil od starych supermanu to nema tu spravnou atmosferu. a Lex me vylozene zklamal..