Recenzie (1 030)
MTV Movie Awards 2010 (2010) (relácia)
Tom Cruise stoupl na mém žebříčku hodně vysoko... Jinak, ale stála za o jen Sandra a Kiss cam :)
2011 MTV Movie Awards (2011) (relácia)
Yep... Nejvtipnější za poslední tři roky... Jasně nejde se zamýšlet nad tím, že Twilight porazil Black swan,hlasují lidi, ne kritici a tak to prostě je... Ale prostě se jim to letos povedlo... :)
Lotrando a Zubejda (1996)
Pod dubem, za dubem, tam si na tě počíháme... Pěkná pohádka se skvělými písněmi z autorského dua Svěrák-Uhlíř... Mohli by dát dohromady další... :)
Tak tohle je můj život (1994) (seriál)
Oh yes! Jordan Catalano/Jarred Leto mě zřejmě poznamelnal na celý život... (Kdo by to byl býval tenkrát tušil :) always gonna love bad boys!
Haló, haló! (1982) (seriál)
Padlá madona s velkýma balonkama... Yep! Vtipné!
Spoveď nákupnej maniačky (2009)
Ona je roztomilá a mám také slabost pro nakupování, ale to je asi tak všechno...
Predčítač (2008)
Mám slabost pro Kate i Ralpha... Nádherný film, u kterého jsem si pěkně poplakala, stejně jako u knížky...
Líbáš jako Bůh (2009)
Já si myslím, že stejně jako Taková normální rodinka se tenhle typ filmu líbí jen těm, kteří v něčem podobném žijí :)
Vojvodkyňa (2008)
Nádherná Keira, odporný Ralph... Pravidelně si popláču... Ano! Krásný film!
Milionár z chatrče (2008)
Upřímně, nechápu to nadšení a šílenství, ale jinak to byl docela hezký film...