Recenzie (1 028)
Zem - sila planéty (2007) (seriál)
Škoda, že nám takovéhle dokumenty neouštěli ve škole... Chytré, poučné a dobře zracované... BBC umí!
Malvína (2003) (TV film)
Prostě pohádka, no... Nevím proč, ale mně se Vondráčková v pohádkách líbí...
Peggy Sue sa vydala (1986)
Námět byl dobrej, ale zracování mě neuchvátilo...
Konto separato (1996)
Vtipné... A Postránecký tomu dává šmrnc...
Manželská tonutí - Nejsem líná, jsem chudokrevná (1996) (epizóda)
Viděla jsem to kdo ví kdy, ale dodnes si pamatuju Zlatu Adamovskou jak umyla teflonovou pánvičku drátěnkou, jak se "tchýně" snažila Hartlovi domluvit a jak Adamovská pronáší tu větu Nejsem líná... Taková průměrná inscenace porevolučních let...
Ako svet prichádza o básnikov (1982)
První a nejlepší... Originální, vtipné...
Andělské oči (1994)
Jako mladší jsem tenhle film opravdu neměl ráda... ale teď se u něj i celkem pobavím... ovšem nebýt geniálního obsazení nemělo by to ani půlku svého kouzla...
Kde alibi nestačí (1961)
Tahle je modernější už svojí zápletkou... Přeci jen mám radši Alibi na vodě, ale i na tuhle se ráda kouknu znovu,..
105% alibi (1959)
Moje nejméně oblíbená "Alibi" detektivka... Je taková zvláštní, možná na mě příliš temná?! Nevím...
Případ mrtvých spolužáků (1976)
Ano tahle detektivka mi nepřijde špatná, i když samozřejmě nepatří k těm nejlepším... ale viděla jsem jí už několikrát a vždy od začátku do konce...