Recenzie (60)
Ladíme! (2012)
nemám rada muzikály ani väčšinu komédií, ale toto paráda ! :)
Východiskový bod (2014)
waaaaaaaaaw !
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
za výpravu a za kameru, inak nula bodov
Hry o život (2012)
luk a kamizola, ale myslivec to není ;)
Čo robiť v Denveri, keď je človek mŕtvy (1995)
boat drinks! :)
Po stopách zázraků (2011) (seriál)
já proste rada kukám takéto blbosti ! :D
Nádherné bytosti (2013)
citovali Bukowského ! :)
Skvelí chlapci (2000)
soundtrack! :)
Útok na Biely dom (2013)
Ja som sa pri tom strašne zabavila !
Svetová vojna Z (2013)
dávno som sa nezasmiala na žiadnej filmovej scéne ako na tej s pepsi, made my day fakt ! :D