Recenzie (60)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Na takýchto som vyrástla, takéto sa mi páčia .Aj keď to bolo pár krát pritiahnuté za vlasy tak to bola taká nostalgia, taká testosterónová bomba ;D
Stroskotanec (2000)
Wilson bol náj !
Kasíno (1995)
Animals-house of teh rising sun, neviem či sa mi k nijakej scéne hodil dáky song viac ;)... Scorsese neprekonateľný, De Niro dokonalý. Nemalo to chyby a skoro tri hodiny som sa ani na chvíľu nenudila, práve naopak! Takéto filmy naozaj, že môžem !!! Veľký “LAJK“
Veľká ryba (2003)
Jediné čo na to viem povedať, že to bol do slova krásny film! :)
Ženy v pokušení (2010)
Taká príjemná oddychová komédia, ktorá neurazí a v celku dobre pobaví.
Memento (2000)
Mne Memento moc nerezalo a v podstate som sa po celú dobu nudila. Jedine čo ma trochu chytilo bol ten koniec ale inak nič moc...
Klub vydieračov (2007)
Neviem celé to bolo dáke pofidérne. Predovšetkým chovanie postáv vzhľadom na takú situáciu mi prišlo až absurdné a komicky bezmocné. Pozerateľné boli na tom jedine modré oči Gerarda Butlera a možno ten koniec ale to je asi všetko . Nijako som im to všetko nevedela uveriť. Ani Jamesovi Bondovi sa to nepodarilo zachrániť čo je hold smutné.
Dokonalý trik (2006)
Možno v niektorých častiach sa mi to zdalo zdĺhavé ale celkový dojem to nepokazilo a to také typické nolanovské “záhadno“ nemalo zase raz chyby...
Koktail (1988)
Cruise tu hádzal rovnaké úsmevy ako v Color of Money ale na škodu to rozhodne nebolo. U mňa by vyhral najkrajší barmanský úsmev ;D
Vlkolak (2010)
Nemôžem povedať že som sa nudila ale ani zabávala. Zo začiatku sa to zdalo celkom zaujímavé. Asi vzhľadom k temnej atmosfére, ale ako sa viac a viac začal približovať koniec, celé sa mi to zdalo dáke “vypelichané“.