Recenzie (71)
Včera v noci (2010)
Perfektne zahrane, silne emocionalne... velmi dobre
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Z batmana je nieco ako Iron batman alebo ironbat... je to v podstate o vsetkom a o nicom originalnom... Christian Bale je zatial stale moj Batman
Stávka na neistotu (2015)
Uf, na mna zlozite... asi mi nieco alebo vela uslo :-) a bale mi do postavy nesedel
Emma (1996)
Mile, v podstate velmi vydarene... ocenujem hlavne jemny humor, ale co do pocitu, nieco tomu chybalo
Captain America: Občianska vojna (2016)
Preplnene akciou, no mega vela postav a celkovy miesanec vsetkeho... mozno ked si to pozriem znova, tak sa mi to zapaci viac...celkovo vobec nie zle, ALE...
Prisľúbená princezná (2016) (TV film)
Celkove tempo a naladenie nebolo zle, ale kostymy a parochne(wtf?!?)
Dedo je lotor (2016)
Vulgarnea o nicom, resp. O tom vo uz tu bolo snad stokrat
Traja bratia (2014)
Prva a posledna cast je na pat hviezd, no stredna cervena karkulka je cela zle, preto vysledne tri
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Velmi velmi dobre, no lepsie by bolo, keby som nevidela nemecku rozpravku 6 labuti pred tym, co je v podstate to iste... ale zhavraneli bratia su krasne spracovany, dokonca aj to pretvaranie na havrana bolo super... trochu by to chcelo krajsi koniec, resp nie taky "zhurta" ukonceny
Dračia nevesta (2015)
Vizualne nadherne!!! uvod a zaver na 5 hviezdiciek, no stred tak na jednu-dve... pri zblizovani to chcelo lepsi scenar, viac vasne a vaznosti