Recenzie (71)
Vieš udržať tajomstvo? (2019)
Tazke dopozerať, silené a vlastne o hlupostiach
Zrodila sa hviezda (2018)
Pekne zahrané, dobrá muzika (aspoň Jackova), Gaga ma prijemne prekvapila, ale film neprekvapil. Celkovo dobré, ale nie vynimočné
Palmeras en la nieve (2015)
Uf, uzasne natocene, hudba, atmosfera, herci.... smutné, ale naozaj velmi podarené
Coco (2017)
Smutné aj veselé, farebné aj hudobné, velmi velmi dobré
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
WTF? Ako seriozne, jednotka bola na mna trocha drsná, ale aj velmi zaujimavá. Ale toto, “battle of anglophonic cultures”?! Ach, škoda... a k Eltonovi sa radsej ani nevijadrím. Ak urobia trojku, som zvedavá, kto další vstane z mrtvych.
Povýšenie (2008)
Nuda
Druhá šanca žiť (2016)
Smutne, hlavne pre tych, co majú deti, ale velmi zaujimavé. Vyborný Will Smith, ale nejak sa mi tu nepacila Keira knightley
Zabijakov osobný strážca (2017)
Pobavili ma statocne. Zaujimal by ma pocet mrtvych vo filme :-D minus u mna scena ako sa mlati Salma
Pan a paní Adelmanovi (2017)
Tak do polovice dom sa ohromne bavila, tak to bolo pre mna jedno WTF za druhym a zaver, no povedzme, ze taky koniec pana adelmana som fakt nemohla cakat
Polnočná láska (2018)
Dalsia velka laska, choroba do toho... ako je to pekne, dobra hudba, len asi pre mna momentalne nepriatelna tema