Recenzie (71)
Honza málem králem (1977)
Velmi napadite
Deadpool (2016)
Musim povedat, ze ma to prekvapilo... na moj vkus prilis krvave, no celkovy raz filmu resp. Atmosfera alebo ako to povedat bola zaujimava
Ant-Man (2015)
Pre mna trochu nuda
Zootropolis (2016)
Animacia je uzasna, totalne prepracovana... rozpravka velmi putava a zaujimava az do konca. Plusom boli pre mna lenochody, minusom zas Gazelle, pesnicka fain, ale ona samotna sa mi vobec nepacila
Príbehy z lesov (2014)
Vizualne velmi pekne a pritazlive, no natolko natiahnute a zdlhave, ze zaujem postupne opadol
Posledný lovec čarodejníc (2015)
V pohode, aj ked celkovo mi diesel do hlavnej postavy vobec nesedel... Ale pohlad na neho ako "vikinga" ci co ma riadne pobavil
Konečne doma (2015)
Mile, ale to je asi vsetko... Este celkom dobra hudba k tomu
Dobrý dinosaurus (2015)
Nadherna grafika, ale pribehu nieco chyba... Deti to vsak bavi a neboja sa zlych postav :-) proste pre mensie deti
Interstellar (2014)
Najsilnejsia scena pre mna - navrat z prvej planety a odkazy zo zeme... McConaughey tu bol naozaj dobry
Kingsman: Tajná služba (2014)
Trošku drastické, ale nečakané a dobré