Recenzie (77)
Assassin (2023)
Nápad s obrovským potenciálem, kterej byl úplně rozcupovanej na desítky minut plných hoven a krom Willise, (kterej byl už evidentně rád, že udělal to co mu řekli, tak pořád charisma má), tak to byl fakt hereckej odpad. Škoda..
Avatar: Cesta vody (2022)
Tak jo, bez spoilerů to řeknu takto - místy moc hezký prostředí, nudná otřelá akce, strašně natažený příběh, nuda záporák a znovu maximálně tak sestříhaných 20 minut těch parádních "záběrů" pod vodou..
Otec náš (2022)
Totálně nemocný prase, co se ani neumí přiznat k tomu co dělal a opět je vidět co dělá kamarádství a peníze. Jo a abych si ještě rejpnul, tak o jeho duševním zdraví vypovídá i to, že je členem církve.. Ale co, vlastně to funguje a ta ho chrání, jak jinak, že.. A jako třešnička mého výlevu - těch prasat je mnohem víc a to číslo na konci v titulkách je jen to, o čem se ví.. A vy víte kdo je váš gynekolog? :)
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Nedávám pět, protože jsem z toho nadšenej, ale proto, abyste se na to podívali taky. Člověk si pak uvědomí jak se postupně mění myšlení lidí, co dělá davová psychóza, co vše se dělá pro byznys a jakou moc mají mimo jiné i ti co stojí s mikrofonem v ruce..
Predátor: Korisť (2022)
Jedna jen za to, že mě bavil fajt Nary..
Thor: Láska a hrom (2022)
Nemám dalších slov..
The King's Man: Prvá misia (2021)
Uff.. Nemám k tomu co dodat.. Snad jen, že zbytečný dvě hodiny brodění se v hovnech a úchylárnách.
BigBug (2022)
Super kulisa, toť vše .
Kozmický hriech (2021)
Tý vole, tak nejen, že opět sračka na nejotřepanější téma jaký kdy vůbec bylo a on se toho ještě účastnil Willis a další.. Včera jsem byl chlastat a říkám si, že je dobře, že ve mě všechno zůstalo, ale teď mám chuť to všechno vyblejt..
Podvodník z Tinderu (2022)
Dávám pět, aby to vidělo víc lidí..