Recenzie (37)
Duna: Časť druhá (2024)
No asi tu máme film roku 2024.
Pod vodou (2020)
Neurazí ani nenadchne. 60%
Koruna (2016) (seriál)
Úmyslně jsem nepsal recenzi hned po prvních sériích. A vyplatilo se. Zakončení seriálu pro mě bylo top ten co jsem kdy viděl. A to všechno díky covidu, že jsem se nudil…
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Starej, dobrej Indy je zpátky.
Arnold (2023) (seriál)
Super dokument o Arnoldovi. Vyjímečný člověk.
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizóda)
Druhý díl opět skvělý. Sice trochu zbytečný začátek. Ale zase dobře odvedená práce a vynikající Pedro Pascal.
Pekelná díra (2022)
Skoro celý film fakt super, ale konec to zabije takovým způsobem, že je to maximálně na jednu hvězdu.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
Prostě jedním slovem: wow!. Ten kdo si zahrál hru pro toho bude seriál Vánoce č.2. Jediný z čeho jsem upřímně smutný je obsazení Ellie. Ale fantastický první díl. Hlavně scéna útěku z města je dokonalá kopie hry!:)
Bright (2017)
Velmi dobrý akční film. Takhle si představuju zábavný film nad kterým se nemusí přemýšlet, ale prostě člověka baví.
Jan Žižka (2022)
Velmi ambiciózní film. Ale svoje ambice nenaplnil.