Recenzie (174)
96 hodín: Odplata (2012)
Neeson vs. banda albánskych cigáňov v šušťákoch. Tak zbytočné!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKEN 3? To je vtip?!
Dokonalá lúpež (2009)
Ozbrojení a nebezpeční, alebo ako z podrazáka spravili hrdinu...
Mucha (1986)
Asi začnem brať muchy vážne!
Búrlivé víno (2012) (seriál)
Absolútne nezaujímavý seriál. Všetci vieme ako to skončí a všetko medzi prvým a posledným dielom seriálu je iba vata bez akejkoľvek hodnoty. PS.: k*rva to sa tam nikto doma nevyzúva? kto im tam boha upratuje!!??
Sejmout zabijáka (2011)
Človek aby sa bál otočiť kľúčikom v zapaľovaní.
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Riadna nakladačka pre divácke oko a mozog! Neverím, že by sa toto mohlo niekomu páčiť!
Megažralok versus crocosaurus (2010)
hodnotím na základe 10 minút, ktoré mi tento fil nenávratne ubral zo života...
Megapiraňa (2010) (TV film)
Megapi*ovina
Snehulienka a lovec (2012)
Ja som absolútne spokojný, kašlať na to, že to miestami pripomínalo Pána prsteňov...nevadí! Charlize Theron vynikajúca Kristen Stewart tiež. Ostatné postavy tiež dobre obsadené, o trpaslíkoch ani nehovorím, tam je obsadenie priam famózne! Audio - vizuálna stránka na vysokej úrovni, ,,sečteno a podtrženo,, 4 hviezdy!
Muži v čiernom 3 (2012)
1. diel - 3. diel - 2.diel zoradené podľa kvality