Recenzie (233)
Zkažená mládež (2007)
Možná jsem to trochu přecenil, ale naprosto jsem se vžil do situace obou mladíků, ač jsem nikdy šikanován nebyl, tak film na me zapůsobil možná až moc depresivně. Šikana je svinstvo, ale ten konec byl možná až moc brutalní o to lepe -> bod za kreativitu :D
Wayne Gretzky - Vysoko nade všemi (1990)
"The Great One" - Simple as that. Jedna z největších SPORTOVNÍCH legend v historii lidstva.
Kanibali (1980)
1* za nápad a bordel co to ve světě způsobilo
Dospeláci 2 (2013)
Yep, jednička byla lepší.
Neporaziteľný bojovník (2013)
Zase tak spatne to nebylo, ty 4* jsou sice trochu moc, ale zase na 3* ten film je moc dobry, tech 60% ale naprosto odpovida. Skoda toho slabeho konce a nekterych nelogických veci uvnitr.
Pán Nikto (2009)
Cekal jsem od toho az moc a to se mi vymstilo a film se mi teda uplne nejak extra nelibil. Slabá 3*ka
Prebudím sa včera (2012)
I když Mádla a celkově české filmy natož komedie nemam rád a nevyhledavám je, tak tento film ke mě cestu nějak zázračně našel a velmi se mi to líbílo, za posledních pár let konečně něco koukatelného.
Pomstitelia (1998)
Já se bavil :)
MasterChef (2012) (relácia)
Naprosto protivni porotci + reklama na Billu s originalnim MasterChefem NEPOROVNATELNE !
Projekt X (2012)
OH MAN :D Tak to bylo brutální. EPICKA PARBA JAKO PRASE. Sice zacatek trosku pomalejsi a nudnejsi, ale zbytek stal sakra za to. Hlavne za létajícího psa, luxusni slecny, fotruv vyraz na konci: "kolik tady jako bylo lidi ?", mercedes v bázénu a T-Rocka s plamenometem jsem musel proste dat 5*