Recenzie (233)
Zloději (2012)
Taková tří jazyčná korejská variace na Dannyho parťáky. S hot Ji-hyeon Jeon, možná trochu přemrštěnou stopáží a tunou zbytečnéjch charakterů. Název movie v podstatě spoileruje co se ve filmu bude odehrávat a taky se tak děje. 75%
Nový svet (2013)
New World pusobi hollywoodsky, chladne, exoticky a přitom zabavne bez jakekoliv zbytecne dejove omáčky navíc. Plno dejovych zvratu, velice na oko prijemne herecké vykony hlavne Jeong Cheong (Jeong-min Hwang) hral sympaticky a jeho postava tak take pusobila a dale jiné zajimave postavy ve kterych sem obcas tapal a musel sem film zkouknout radsi na safe 2x abych se vyznal kompletne o kom se zrovna v ten dany moment jedna (snad sakra nejsem jedinej, kterej v tech postavach a jejich jmenech aspon trochu tápal) s luxusním twisted fucked up koncem. Kazdopadne bylo to dobre ke konci jsem mel takovy dobry pocit z filmu celkove; pres to vse ale filmu k dokonalosti jeste neco malo chybelo. 88%
Jeden deň (2011)
"I want a child with the man I love. And if he won't do it, then I want one with you." -> Knihu jsem necetl, takze jsem vubec nevedel co od filmu muze ocekavat, byl jsem velmi prijemne prekvapen. Ze zacatku trochu pomalejsi natahovane tempo, ale zhruba od 1/3 se to zacina konecne trochu rozjizdet. Smutny konec byl pro me sokem a o to víc se mi libil. <- "It's a Ying Yang. It means a perfect union of opposites." -> A o tom cely film je, o tom ze dva protiklady se navzajem doplnuji a take o tom jak nefer dokaze zivot byt. Melo to slabe mista, ale jako celek to fungovalo, bylo to krasne a libilo se mi to: 85%. P.S.: Vzdy jsem mel Anne H. za nesympatickou, po tomto filmu jsem na ni zmenil nazor, moc se mi tu líbila a Emmu zahrala krasne.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Jesus, Marie...They're minerals -> Greatest TV Show of All Time
Boj o dědictví (2011)
Sakra to byla trapná nuda (dokonce jsem u toho usnul a musel jsem si to pustit potom znovu, to se mi uz dlouho nestalo), puvodne jsem chtel dat 1*, ale za ten zajimavejsi konec jsem si to nakonec rozmyslel.
Mizerný dedko (2013)
"In memory of Ryan Dunn" -> Celkem nuda, az na konci to zacne byt vice entertaining; obcas jsem se pousmál to bylo tak vše. I miss you old Jackass. 50%
Carrie (2013)
Poor girl, tak poor ze ma furt nekdo neustalou potrebuji ji pomahat nebo naopak "přihoršovat" uz tak jeji spatnou situaci s praštěnou (a nesympatickou J. Moore) matkou, ktera na nakonec vlastne mela pravdu. Zanr Horor se mi zda trochu nepresny; puvodni film jsem nevidel, ale konec celkem predvidatelny a slaby. 65%
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
75% a to hlavně kvůli Gemme, která byla úplně šíleně badass + hot.
You're Next (2011)
"I stuck a blender in his head and killed him" -> SPOILER ALERT <- Nektere sceny byly komicke napriklad slowmotion vbehnuti do vlasce nebo scena kde typek stoupl na hrebik a pak se snazil najit duvod proc nezabit toho hlavniho faggota ktereho cela tahle vec napadla :D ovsem topovka byla jiz v prvni vete zminena hlava v mixeru byla suverene nejlepsi. Nebyt tak skvele hlavni hrdinky tak dam mene. 77%
Lásky čas (2013)
Jako film sam o sobe nejak neprekvapi ani neurazi. Chtel pusobit emotivne coz se mu na me vubec nepodarilo, je to prijemne zkraceni chvile s jakousi metaforou o "cestovaní časem" v podtextu celeho filmu, ale jak jsem psal vyse jako milé odreagovani se sympatickými herci bez hledaní cehokoliv jineho je to opravdu velmi enjoyable movie - 70%.