Recenzie (1 664)
Máš někoho doma (2021)
Ztráta času. Špatně napsané, nudné, předvídatelné.
Pojď za tátou (2019)
I když to v první polovině vypadalo, že to bude napínavé a originální, druhá polovina se proměnila v komedii a frašku.
Willyho kouzelný svět (2021)
Občas se to stane. Člověk myslí že koukne na horor, a než se stačí vzpamatovat, kouká na takovouhle pakárnu. Normálně mě to docela pobavilo, především neúnavný poctivý úklid, který byl hlavní hrdina ochotný provést.
Vojna anjelov (2007)
Sbírka alibistických keců, přímo biblických rozměrů.
Třeba jsi vrah (2018)
Docela legrační. Spíš komedie, než horor.
Život v temnotě (2013)
Jako horor spíš méně strašidelné, ale dramatická dějová linka mezi bratry je zajímavá.
Vězni slunce (2013)
O ničem, podprůměr.
Vražedná přání (2017)
Tohle mě vůbec nebavilo, a není to podle mě horor. Taková nic moc pohádka.
Vlkolak (2012)
Docela lepší kousek, ve svém žánru. Docela originální pojetí, a zajímavé postavy.
Black Water: Abyss (2020)
Pár pěkných záběrů, ale jinak docela nuda.