Posledné recenzie (59)
Ucho (1970)
Naprosto senzační. Ústřední dvojice zahraná až oskarově, stísněné prostředí naprosto perfektní, všechno naznačené je skvěle srozumitelné a mrazivé. Jeden z nejlepších filmů české nové vlny. "Tu vázu tu musíte nechat. Soudruh o tom jaksi nebyl informován" TOP!
Sněžné bratrstvo (2023)
Tenhle film mě naprosto dostal. Bylo to zábavné, hezky zahrané, dojemné, strašidelné, ve správných chvílích naturalistické a ve správných pocitové. Co musím vyzdvihnout, že i u filmu úplně podle skutečných událostí mohlo v ději dojít k nečekanému zvratu. To nedokážou filmaři často dát ani do filmů, co podle skutečnosti nejsou. Jediná vada na kráse mi přišla ta naglamourovanost hlavních hrdinů na začátku (trčely tu současné účesy a huby), ale pár týdnů na horách udělalo své a ve výsledku to sloužilo ve filmařský prospěch, protože šlo o tak markantní změnu. A dokázal bych si představit působivější hudbu. Někdy už mě ten moderní minimalismus štve. Ale na pět hvězdiček to stejně bylo.
Death of Me (2020)
Strašně moc otázek to pokládalo a strašně málo zodpovídalo. Až tak moc, že to zkazilo dojem z jinak zajímavého a celkem originálního horůrku. Některé věci bych si dokázal představit napínavější a temnější. Jo a Maggie Q, ze které jsou všichni tak unešení, jak tam byla hot... Jsem nepochopil. Prostě... Asijská holka, no. Dost málo oblečená.