Posledné recenzie (5)
Nad ránem (2019) (seriál)
Dávám 5*, protože jsem se bavil a nemusel moc přemýšlet a zároveň se těším na další řadu. Nicméně předpokládám, že to není seriál pro každého.
Sexi 40 (2009)
Velice příjemná oddychovka:)
Deadly Class - Reagan Youth (2018) (epizóda)
Takový na můj vkus pomalejší rozjezd, ale šanci tomu dám.