Recenzie (109)
Andor - Zúčtovanie (2022) (epizóda)
Ani ve snu mě nenapadlo, že by to mohlo být až tak strašně moc dobrý.
Light & Magic (2022) (seriál)
Téma velmi zajímavé, ale tempo děsivě p o m a l é.... Mohlo to mít polovinu dílů.
Obi-Wan Kenobi - Časť III (2022) (epizóda)
Měl jsem pocit jako bych sledoval amatérský film s deepfake obličeji. Strašné. Obrovské zklamání.
Matrix Reloaded (2003)
Poté co jsem byl kdysi nadšený z jedničky mi kamarád řekl, že nemám koukat na další díly, že mi to jen zkazí zážitek z prvního dílu, který považuji za jeden z nejlepších filmů vůbec a viděl jsem jej od té doby nespočetněkrát. Držel jsem se jeho rady a až s příchodem čtvrtého dílu, jsem se rozhodl, že doženu "dvojku" a "trojku". A nebylo to zdaleka tak špatné, jak všichni říkají... Doporučil bych celou trilogii a teprve znovuopakování prvního dílu ukáže, jestli měl kamarád pravdu a podaří se mi opakování prvního dílu užít.
Zem je láva (2020) (relácia)
Není to zdaleka tak špatné, jaké to má zde hodnocení. Místnosti jsou moc zajímavé a kluk v každém z nás by rád takovou soutěž zkusil.
Cvokař od vedle (2021) (seriál)
Silný námět zabíjí naprosto průměrné zpracování.
Bodyguard (2018) (seriál)
To nejlepší, co může současný Netflix nabídnout + budoucí legenda thrilerů vůbec. Pro všechny fanoušky povinnost.
Le Jeu (2018)
Předlohu jsem neviděl, ale tento film se mi líbil.
Svet pod hlavou - Mŕtvi ľudia (2017) (epizóda)
Všechno ok, ale ty herecké výkony? To je fakt otřes v tomto dílu.
Agent Carter (2015) (seriál)
První sezóna slušná, druhá děsná.