Recenzie (107)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Tak takhle se změnila kinematografie. Star Wars nastartoval novou vlnu mainstreamových filmů. Perfektně zvládnuté efekty nezastínily skvělý příběh, herecké výkony. Mark Hammil a Carrie Fisher museli na SW pěkně nadávat, neboť je herecky zaškatulkovaly až do konce života. Větší role se dočkají až 2015 hádejte v čem? Star Wars epizoda 7, tak doufejme ve skvělý come back, ale nemůže to dopadnou špatně. Proč? Force will be with Luke, always!
James Bond: Špión, ktorý ma miloval (1977)
Jedna z nejpovedenějších bondovek. Všechny postavy dávali smysl a krásně jsem se vžil do příběhu a ani moje přítelkyně, která pokaždé, když se máme dívat na bonda reptá, to vydržela dokonce a naznačila, že by se jí to snad i líbilo. Jaws mi silně připomíná neporazitelného Terminátora
James Bond: Muž so zlatou zbraňou (1974)
Celé to nějak nedávalo smysl. Líbily se mi souboje v bludišti, ale jinak si z toho ani nic moc nepamatuji.
James Bond: Diamanty sú večné (1971)
Největší nuda serie. A příběh mi přišel jako mix předešlých dílů. To bych raději zpátky Lazebnyho.
James Bond: V tajnej službe Jej veličenstva (1969)
Nechápu tak nízké hodnocení. Ať jsou výkony a střih jaký chtějí, ale pokud film funguje, tak nemám problém. Tahle bondovka má pěkný, smysluplný a ne úplně typický příběh a já jsem se rozhodně nenudil a na atmosféru, třeba závěrečné scény, si rozhodně stěžovat nemohu. Vím, že se to nemá, ale dávám pět, abych trochu pomohl s průměrem.
James Bond: Žiješ len dvakrát (1967)
WTF? Ninjové, rakety a rakety požírající rakety? Chápu, proč je to nejparodovanější bondovka. Uvědomil jsem si, že bondovky jsou sami o sobě parodie (v tom nejlepším slova smyslu,) že se mají brát s nadhledem. Což dnešní tvůrci (2006+) nepochopili a snaží se o realistického Bonda, který dává o to méně smysl.
James Bond: Thunderball (1965)
Půl filmu strávíme pod vodou a po třech skvělých bondovkách mi asi utonul mozek, protože jediné co si po týdnu z téhle bondovky pamatuji jsou cigarety, led a moc vody. Ne, teď vážně, Thunderballu se musí nechat skvělé technické zpracování scén bod vodou (které měly i vlastního režiséra), ale někdo zapomněl, že by měl film mít i příběh.
Goldfinger (1964)
"Ne, čekám, že zemřete" Nejlepší bondovka, s nejlepším příběhem, nejsympatičtějším záporákem, s nejkrásnější bondgirl, s létajícím kloboukem, elektrickým nábojem a s (vlastně bez) útočným plynem. 001!
James Bond: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Bondovská road movie, která potěší srdce každého fanouška. Jinak je to první bondovka s klasickými Bond prvky, ostatní filmy jenom různě obměňují Pozdravy z Rus. Není co vytknout.
James Bond: Dr. No (1962)
První bondovka je jiná, než ostatní. Je vidět menší rozpočet, i starší rok vydání. Některé scény s "vyspělou technikou" dnes vyvolají příjemný úsměv, ale neurazí, stejně jako celý film.