Recenzie (107)
Lajka (2017)
Pokud se na to budete dívat s dětmi, budete muset hodně vysvětlovat!
Boys State (2020)
Chápu tak nízký počet hodnocení u tohoto filmu. Dokument o chlapeckém letním politickém táboře v jednom z nejkonzervativnějších států v USA nezní moc lákavě. Z filmařského jde o dokument s velkým D. Máte pocit, že sledujete hraný film s perfektním scénářem. Hlavní protagonisté jsou nesmírně sympatičtí. "Příběh" je nesmírně poutavý s mnoha zvraty a překvapivými momenty a na konci jste nesmírně nervózní jak to celé dopadne. Apple TV + navíc na rozdíl od Netflixu nedělá z konzervativců démony a nebojí se ukázat obě strany mincí. Na pochopení americké politické kultury i politiky jako takové je tento dokument možná lepší, než dokument o skutečné politice.
The Morning Show (2019) (seriál)
Zajímavý námět, velmi kvalitně zpracovaný, dobré herecké výkony od herců od kterých byste je nečekali, ale ta stopáž... Celé by to šlo převyprávět za polovinu s mnohem lepším emocionálním výsledkem.
Kočičky (2020)
Ten film není ani tak kontroverzní, jako spíš děsně nudný.
Léky a drogy (2020) (seriál)
Takto má vypadat dokumentární seriál. Mrazí mě z toho, jaké záběry byli tvůrci schopni natočit! Klobouk dolů. Dokumentární špička.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Vždy hodnotím vilmy podle toho, jestli naplnili svůj žánr. Spiderman naplnil žánr oddechové blockbusterové superhrdinské akce pro patnáctileté kluky na 100%.
Vojna o planétu opíc (2017)
Po skvělé jedničce a dvojce film u kterého nenacházím jediné kladné přídavné jméno. Celé "dílo" bych ohodnotil takto: učebnice cliché
Trpaslík (2017) (seriál)
Seriál stojí na dobrých výkonech dospělých herců a padá na špatných těch dětských. Scénáristicky na české poměry pecka.
Fantóm opery (2004)
Jesus Christ Superstar je bezesporu kvalitnější, jak stavbou děje, tak hudbou. Tři stále se opakující motivky bez nějakého vývoje a gradace.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Film to byl na kvalitativně nejlepší úrovni, problém je ale v tom, že jsem od něj čekal něco jiného, ale to je asi můj problém. Chybělo mi trochu z té nové, ehm vlastně střední trilogie, trochu politiky a globálnosti. O nové republice jsme se dozvěděli velmi málo a celý příběh se odehrával za její hranicí. Příběh není nejoriginálnější a mnoho zvratů se v něm neděje, ale to se nedělo ani v A New Hope, zvraty přijdou až ve dvojce. Z filmařského hlediska mě trochu zklamala jen hudba, která je s porovnáním s předchozími filmy nevýrazná.