Recenzie (100)
Schradni! (1996)
Prumerna adaptace Kingova romanu, ktera je nastesti az na detaily verna knize, ma to sice veskery atributy televizniho devadesatkovyho becka jako priserny ucesy vsech zucastnenejch a o hadrech ani nemluvim, prkenny herectvi hlavniho hrdiny se da taky prezit, ale uz jsem videl mnohem horsi slataniny podle Kingovy knizky ( Nezbytne veci jsem nevydejchal dodnes ) rozhodoval jsem se mezi dvema nebo trema hvezdama ale proto ze ten starej cigos je podobnej jednomu mymu madarskymu kamosovi a jeho vnucka byla teda fakt kus davam tri a 60%
Policajný odznak (2002) (seriál)
Hodnoceni na konci ctvrte serie - jednim slovem parada, nikdy bych si nemyslel ze me serial o fizlech bude takhle bavit - z kamery mate pocit ze jste primo v akci, zadny cistoskvouci boys in blue, ale namakana particka frajeru, ktery se nebojej kvuli velkejm pripadu srat na ty maly, pripadne si pomoct k vlastnimu zisku. Skvelej Michael Ciklis v roli vidce Vica, muj velkej oblibenec ze Sons Of Anarchy ( ktery jsem paradoxne videl drive, i kdyz jsou o 6 let mladsi ) Kenny Johnson a takhle bych mohl pokracovat se vsema postavam, nebudu se rozepisovat o detailech a narazkach na americkou popkulturu, kterejma je serial doslova presycenej, ani na Anglii se nezapomina ( scena ve ktery si Dutch notuje hit od Duran Duran Hungry like a wolf je neskutecna ) 1 serie - 90%, 2 serie 95% 3 serie 100% 4 serie 85% 5 serie 80% 6 serie 100% 7 serie 100%
Incident (1967)
Jedna za Martina Sheena, druha za nápad, jinak rozvleklá nuda, teprve po padesáti minutácu se začne ,, něco " dít, ale je to tak strašně vyumělkované, že jsem si přál aby to brzo skončilo. Totální nelogičnost všech napadených byla způlky úsměvná, z druhé trapná, filmu moc nepřidaly reklamy na Prima Cool, které jak známo opravdu nevypadají jak z let šedesátých, což samozřejmě není vina filmu, usnul jsem u napadení barevného páru, take ani nevím jak to dopadlo a je mi to dost jedno 3/10
Nečakané odhalenie (2012)
Priserna utahavka, vydrzel jsem dvacet minut kdyz se na scene objevil Káspr Van s jogurtem v ruce musel jsem to vypnout.
451° Fahrenheita (1966)
Na film jsem se tesil, knizku jsem cetl nekdy pred deseti lety a cekal lecos, ale tohle teda fakt ne. Atmosfera neni vubec pochmurna jak by jeden cekal, par radoby futuristickejch doplnku ( vybaveni bytu, rychlodraha, vsudypritomny schranky pro bonzaky s majackem ) a totalne nudnej hlavni hrdina. Vrchol vseho byla scena v lese kdy se tam uprchlici pred systemem predstavujou misto svejma jmenama jmenama knih, pusobilo to az nechtene komicky, pro me opravdu zklamani cekal jsem mnohem vic 4 / 10
Otčím (1987)
Hodnoceno s prihlednutim k faktu, ze jsem film videl poprve nekdy v roce 91 s prisernym dabingem na kazete od legendy Intersonic ... po 20 letech stazeno opet s puvodnim dabingem - sila zvyku, scena kdy hlavni hrdina dava na party cepici z novin tak sestiletymu klukovi a ten mu podekuje slovy ,, dekuji vam pane blaku " je nechtene komicka tim ze onoho sestiletyho prcka dabuje tak ctyricetiletej huhnal, jinak zaporak skvelej pribeh taky v pohode 7/10
13 (2010)
Veliky zklamani, podle ,, oficialniho textu distributora " jsem se tesil na rafinovanejsi soutez nez na parafrazi padni komu padni, tzn drzim bouchacku v kazdym dalsim kole mi dobijou jednu komoru a last man standing no nic, stejne jsem se na to dival jen kvuli Skarsgardovi a za toho je ta jedna hvezda, jinak nuda 2/10
Lidská stonožka (2009)
Priserna sracka, jedna hvezdicka za dobre uchylnyho doktora kterej jakoby vypadl z encyklopedie SS doktoru treti rise, jinak nuda, dlouhy cekani az ,, to " prijde a pak zklamani ze ,, to " byly asi dva zabery urezavani kousku kuze. Mit to o pul hodiny mit nic by se nestalo, takhle vsichni jen zivali a cekali jakze to dopadne, no aspon ze nebyl happy end 2/10
Bistro (1982)
Kamosi jsou nejvic, holky budou vzdycky az ty druhy ... moc hezkej film o parte kamosu, ktery by svy oblibeny hranolky s kecupem v bistru nevymenili za zadnou holku na svete, fantastickej Mickey Rourke kterymu role sedla snad nejvic ze vsech zucastnenejch a scenu s predsvatebni zkouskou z NFL, ve ktery Guttenberg zkousi svoji nastavajici z historie fotbalovy ligy ve ktery padaj otazky typu ,, Cleveland se prestehoval do souteze z Dallasu, jaky mel Dallas puvodni tymovy barvy ? " si musim zapamatovat kdyby me nahodou postihl podobne debilni napad jako se zenit 8/10
Lietadlom, vlakom, autom... (1987)
Velmi prijemny prekvapeni, film me i pres posedlost 80. lety dlouho mijel obloukem, jednoduchej pribeh se skvelejma forama a fantastickej John Candy 7/10