Recenzie (100)
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Film syrovejsi nez steak kterej jsem mel pred nim k veceri, hudba rezonujici a omamna, kamera zlovestne pliziva. Na prvni pohled tuctova kriminalka s pro me ne prilis oblibenejma hercema se po par desitkach minut meni na filmovy prekvapeni roku. Vsech 8 ( ?! ) ucastniku projekce opousti sal s otazniky v ocich. Vedle bylo lidi vic, asi hrali Hangr gejms. Ach jo. 10/10
Kostený tomahawk (2015)
Mno ... dvouactvrthodinova oda na Kurta kterej drzi movember hodne poctive, Lilly je krasna stejne jako v Banshee a True Detective a .... a to je za me tak vse. Dve tri mrazivy sceny u kterejch tuhne krev v zilach nezachranej tuhle westernowou road dusty movie ani nahodou. Tryglodyti jsou opravdu radny vypatlanci a ke konci uz se jen modlime aby je kripl s dlahou vysvobodil. 4/10
Skús ma rozosmiať (2011)
Sandler me zase odrovnal, s Jennifer k sobe padnou neskutecnym zpusobem a celej film velice prijemne utece. Nebyt tradicne debilniho ceskyho nazvu, urcite by to my pozornosti neuslo, zkratka hodinka a trictvrte skvely srandy s ne az tak nechutnejma scenama ( snad az na tu ovci :D ). Tenhle pan mi proste sedi.7/10
John Wick (2014)
Akcni udalost roku a podobny pompezni vety slysim a ctu snad vsude kam se podivam. Jdu na to. Kýnu si vypujcil jeden paralyzovanej vyraz obliceje od Bena Afleku a znudene vystrili ruskou populaci zijici v NY za to, ze mu zabili psa kteryho mel asi tak dva dny a ukradli auto. Jasne. Scenar ala Strycek Jedlicka a pokus katapultovat Rývse nekam tam, kam se to povedlo pred par lety Liamu Neesonovi s Taken hrube nevysel. 40%
22 Jump Street (2014)
Uplne zbytecny pokracovani prekvapive dobryho prvniho dilu. U komedie bych cekal ze se zasmeju vic nez trikrat a ze nebudu prihazovat jednu hvezdu za titulky. Doufam ze se nedockame trojky a jestli tak ja u toho rozhodne nebudu.
Králi bowlingu (1996)
Nejlepsi z nejlepsich, nejburanstejsi z buranskych. Na mile daleko nejlepsi komedie bratri Farrellyu s prehledem strka do kapsy jejich predchozi slehu Blby a blbejsi. Pro me zivotni Woodyho role, tech debilnich foru je tam tolik ze to nejde ani napsat abych nerval smichy, samozrejme hledat v tom nejakou hloubku je nesmysl, proste Roy Munson to kosi s prehledem Bill Murray v roli Ernieho McCrackena..to je na samostatnej bodovej olymp, muzu to videt kazdej den 10/10
Temný prípad (2014) (seriál)
Nevim jestli jsem nekdy hodnotil serial po pilotu, ale tady nemuzu na nic cekat. Perfektne vykreslena atmosfera buransky Louisiany, odpudive znetvorena obet a krasne rozehranej pripad dvou detektivu, z nichz jsem se popravde vic tesil na Woodyho, ale co predvedl Matthew tak z toho jsem teda v prdeli ... ten chlap vypada jako ze ho nekde drzeli rok pod zamkem a krmili maximalne vyvarem z kobercu a levnym psim zradlem..lip to popsat neumim, nepritomnej vyraz jedno cigaro pripaluje druhym, sileny kvadro a ty jeho postrehy ? Maximalni hodnoceni, cekam na dalsi dil ! 10/10
Ray Donovan (2013) (seriál)
Necekanej ( a o to lepsi ) hit serialovyho leta 2013. Bez muceni se priznam ze jsem zacal sledovat jen diky kampani stanice Showtime, ktera serial tlacila ( a tlaci ) kde muze. Liev Schrieber v titulni roli vybornej, ale petasedmdesatiletej pulnocni kovboj Jon Voight je pro me jednoznacne nejlepsi postava serialu, po 5 dilech 5 hvezd, radost z potvrzeny druhy serie a vubec se nebojim ze by nastolena kvalita sla dolu, spis verim v opak. 9/10
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Tak tady neni vo cem. Neskutecne vtipna pecka, ktera se mi trefila do nalady jako uz dlouho nic, zatim jednoznacne nejlepsi Goslinguv film, s Carellem predvadej naprosto odzbrojujici hereckej koncert, scenar slape jako hodinky a ty necely dve hodiny ubehly jako nic. Konec lehce patetickej, ale nic hroznyho, brecet vas to nedonuti - teda alespon me nedonutilo :) 10/10 pet hvezd, nevim co dodat, chci to videt jeste jednou a to co nejdriv !
Macík (2012)
Neherec Marky Mark v priserne nudny sracce, vydrzel jsem hodinu.