Recenzie (554)
Pupendo (2003)
Pochybujem, že toto pochopí ktokoľvek, kto si nepamätá socializmus.
Ring (1998)
Nudné, chýbali tomu efekty.
Kruh (2002)
Horor, ktorý môžem. Navyše sa mi táto americká verzia páči viacej.
Rómeo a Júlia (1996)
Jediný "milostný" film s DiCapriom, ktorý zvládnem. Tento je totiž prefektne spracovanou modernou verziou klasického Shakespearového príbehu o láske, ktorá ide až za hrob. Herci prednášajú notoricky známe repliky bez korekcie, pričom vizuálne sa dej odohráva v súčasnosti. Príklad - "Tasím svůj šaršoun!" a siahne po brokovnici s vygravírovaným nápisom Short sword. A Júlia bola krásna. :(
Neobratné kúzlo (1995)
Neuveriteľná volovina, blbosť. Je to koncentrovaná nuda.
Nežiadaj svoj posledný tanec (2001)
Priemer, film o tanci, láske a trochu aj rasizme (tu prekvapivo zo strany čiernej populácie).
Sekretárka (2002)
Klasika SM tématiky, vcelku zaujímavý film a pokial si osvojíte určitý odstup, tak sa i zasmejete.
Plytký hrob (1994)
Nepochovávajte plytko a keď už, tak sa presťahujte. :)
Solaris (1972)
Nemám rád Tarkovského, a toto je stelesnením mojej predstavy o prefilozofovanom filme ruskej produkcie. ale Natalya Bondarchuk bola prenádherná - ikeď by som asi nechcel ženskú, čo roztrhá ocelové pláty. :)
Pobrežné správy (2001)
Blbosť, také nejaké nezáživné.