Recenzie (359)
Země z vesmíru (2012) (TV film)
Fascinující, nikdy a neviděné !!!
Manželská terapia (2012)
Upřímnost a přirozenost vztahové skutečnosti. Připravme se na realitu a hlavně vybočit ze stereotypu!
Temné vody (2006)
Hrůza! Kde vzali ty "herce"? Navíc český dabing je tak katastrofální, až by člověk brečel!
Posledný útek do Brooklynu (1989)
Jeden z mých nejoblíbenějších! Poprvé jsem viděl v kině 18. 10. 1989 v Hamburku.
Hříšní lidé města Oss (2011)
Vynikající, sice drsná a syrová severská realita, ale v ledasčem mi příběh připomínal http://www.csfd.cz/film/2523-posledni-utek-do-brooklynu/. Johanna tam mířila a mohla pokračovat jako Tralala :-))
Cloclo (2012)
Jméno Claud Francois mi nic neříkalo, jeho největší hity jsou ovšem notoricky známé, včetně "Comme d' habitude", známé po celém světě díky F. Sinatrovi jako "My way". Nemám co dodat. Skvěle natočené, člověk se rázem ocitne v šedesátých a sedmdesátých letech a nesnáz se vrací do reality dnešních dnů.
Z hrdze a kosti (2012)
REZ A KOST- tady je tolik silných a sugestivních scén, zcela reálně podaných, že se člověk místy přistihne s pootevřenou pusou. "Das Leben pur" a síla (pře)žít. NÁDHERA, můj film roku 2012!
Patrola (2012)
Ještě, že jsem to po 20 min nevypnul a vydržel. Stálo to za to! Parádní záležitost!
Divosi (2012)
....141 minutová zábava co nenudí ani vteřinu...
Třetí hvězda (2010)
Kvůli posledním patnácti minutám za to stojí film vidět, jinak zvláštně a hlavně nezáživně utahané. Na toto téma byla natočena spousta jiných kvalitních filmů.