Recenzie (359)
R (2010)
Oceňuji snahu, ale celé, včetně postav mi to připadalo nějak zvláštně nainscenované. Nesahá ani po kotníky http://www.csfd.cz/film/69296-oz/
Prísne tajné (1984)
...vždy mě dokáže pobavit!
Neľútostný zabijak (2010)
Hrůza! Není divu, že to má jen 82 min. Taky co by se tam dělo, když skoro 70 min z toho se jen střílí
V lepšej spoločnosti (2010)
Na mě celek zapůsobil zřejmě tak, jaký byl zájem tvůrců.
Pochované hriechy (2009)
Tak to je detektivka podle mých představ a T. L. Jones je bourák!
Silvestr hravý a dravý (1978) (relácia)
Tak jen díky tomu jsem vydržel být vzhůru do čtyř do rána. To měli vysílat od 20.00 v primetimu místo těch šíleností, co tam byly.
Lesný duch (1981)
Mazec!
Muži bez zábran (1999)
Je to humáč, ale místy bych dal ***** viděno po půlnoci na Silvestra
Anna a kráľ (1999)
Velkolepé!
Habermannův mlýn (2010)
...a Protektor se může jít zahrabat! Z něj už si totiž skoro nic nepamatuji a domnívám se, že scény z tohoto filmu zůstanou hodně dlouho.