Recenzie (179)
Všetko, všade, naraz (2022)
Nie pre mňa je neospravedlnitelne "ponúkať" hlbšiu myšlienku a pritom ju zaobaliť do bizaru plneho analnych kolikov, vibratorov, parkovych orgií, zvracania, kung-fu a paralelných realít. Bullshit 💩
Projekt Adam (2022)
Film plný klišé, hluchého a nudného stredu a nevyhnutného happyendu.
Japonský pohľad (2017) (seriál)
Seriál zaujal môjho 7.rocneho syna v televízii. Japonsko je naozaj pre stredoeuropana prazvláštna krajina so všetkými svojimi výdobytkami, vynálezmi ale aj kultúrou, či zvykmi. Veľmi poučný seriál pre malých aj väčších zvedavcov.
Jan Werich (2021)
Aký bol Jan Werich v očiach mnohých? Vtipný, ľudský, osobnosť s charakterom a šarmom. Aký bol však podľa tohto dokumentu? Rovnaký ako som napísal, ale treba k tomu žiaľ pridať aj, že bol človek ktorý mal občas smolu na životné rozhodnutia, nie tak úplne šťastie v láske a veľkú časť života podlomene zdravie. To však patrí k životu. Aj keď v prípade tohto velikána českého humoru mi príde ľúto, že dokument sa v záverečnej polhodinke zaobera práve týmto ťažkým obdobím Werichovho života a po záverečných titulkach mi tak zostáva horko-trpká pachuť v ústach. Hold nenaplnene očakávania. Škoda.
Mimikry (2014) (seriál)
Skvelý seriál pre deti (pred) školského veku. Len ťažko dohladatelny v našich stredoeurópskych končinách. Každá časť sa venuje nielen rôznym vizuálnym zaujimavostiam zo sveta fauny a flóry, ale aj faktickým a praktickým vedomostiam.
Rose Island (2020)
Čudujem sa tomu hodnoteniu nad 72%, ale v poriadku. Story je to nanajvýš zaujímavá a má potenciál, ktorí ale talianska réžia a cast vôbec nevyužila. Hlavná postava stvarnena nevýrazným hercom nebola vonkoncom schopná utiahnuť film a uz vôbec nie získať sympatie diváka. Detto zvyšok hereckého ansáblu. Dialógy a soundtrack boli priemerné, rovnako ako kamera či strih.
James Bond: V tajnej službe Jej veličenstva (1969)
"Setris rakosku, skazis dite." Fakticky katastrofalny strih v akčných scénach, ale ináč dobrá story, zaporak a pre mňa je Lazenby celkom dobrý Bond 👍🏻
Scary Movie 2 (2001)
"-hele Ray, mas tady kerku RAY - hele kamo ty mas taky kerku FUCKED ME"..ty vole to je husty. RAY - FUCKED ME, RAY - ME VOSUKAL" Hahaha 😄 nove milenium prinieslo este viac fekalneho humoru a ešte viac primitivizmu. Parodia pre teenagerov jak vyšitá . V roku 2001 ma to strašne bavilo, ale dnes? Chce se mi zvracet 🤮
Anton Srholec (2015)
Obyčajný dokument o neobyčajnom človeku.
Miranda (2009) (seriál)
Po 1.sérii 50% zábavy a 50% trápnosti. Ok.. ...Prdenie v každom druhom diely a "nahodné" zakopnutie každý 1.diel to zhodím skôr na 75 na 25. Oooh, soury 😊