Recenzie (1 461)
Terminátor: Temný osud (2019)
Akční scény za 5, ale jinak lehké zklamání, asi očekávání byla moc velká, bylo to trochu zbytečný, a ta hlavní hrdinka byla protivná, a měli to natočit mnohem dřív.
V tieni gangu (1993)
Ale jo, hezká vzpomínka na 90s, čárli šín s hlasem jirky pomejeho, gauner medsn s hlasem vašinky, a spousta moutrsajklů, čárlí byl sice oukej, ale takovej miky rurk, ten by tam pasoval ještě lépe!
Maniac Cop III - Odznak mlčení (1992)
horor pro dospělé.
Nočné mory z temnôt (2019)
horor pro malé děti.
Polibek upíra (1988)
Neskutečnej film s hodně surrealistickým kejčdžem.
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
Smutné, kam to až tato série dotáhla, mimořádně trapné účinkování Van Damma a Lundgrena této nudné trapárně nasadilo kraun.
24 hodin s... (2011) (seriál)
JCVD (2008)
Kravina nedávající smysl, vo čem to je a co se nám tim kdo snažil říct? nevim. Slabota.
Možno príde aj kúzelník (1982) (relácia)
čulibrk!
Timecop (1994)
Hodně špatnej film - ale věčí "zásluhu" na tom má Hajems než žánklod.