Obľúbené filmy (10)
Obávaný bojovník (2006)
Ronny Yu natočil mistrovské dílo a ukázal nám pravou cestu bojovníka. Film je ve svém oboru nejdokonalejší poslední době a zaujme i příští generaci. At žije Huo Yuan Jia.
Veľké problémy v Malej Číne (1986)
Film z dětství, ale ujišťuji vás, že na něj koukám i v současné době. Když jsem byl malý tak jsem se bál, zvlášť té opice.
Zabijak (2003)
Pro mě jedna z nejlepších Segalovek. Originální scénář. Věta na každém zabitém gangsterovi, která vede až za tím největším šéfem. Kdyby tenhle film byl v kinech a hrál by tam třeba někdo populární, film by slavil velký úspěch. "Říká se, že když zabiješ jednoho, naženeš strach 100 dalším, ale já jich musím zabít 100, abych nahnal strach jednomu." Já na to můžu koukat pořád. Má formu.
Klub sráčov (2000)
Já jsem zkrátka na takovéto ujeté blboti. Skvělej Soundtrack a hlášky co víc si přát?
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Ještě, že jsem při téhle komedii nehulil trávu. Nicméně tak se my to líbí dvojka vyhulenců, parádní duo vtipů. Jedna z mála opravdu podařených komedií..
Santa je úchyl! (2003)
Tak tohle bylo pekelně husté, film jsem viděl mnohokrát a od té doby věřím na Santa Klause.
Skrytá identita (2006)
Film přesně podle mého gusta.
Stratený svet: Jurský park (1997)
Osudový dotyk (2004)
Párna a nepárna (1978)
Nesmrtelná komedie, film trval přes dvě hodiny a to je dobře, protože jsem se dobře bavil od začátku do konce.