Recenzie (315)
Hotel Adlon (2013) (seriál)
První díl byl fakt děs, takže na další dva jsem neměla sílu....
Orli práva (1986)
DW a RR se k sobě neuvěřitelně hodili...jak mi RR neseděl v Takoví jsme byli k BS (ale třeskutě neseděl), tak tady to bylo úplně naopak - krásná dvojka, bylo to prostě parádní. Jinak film sám o sobě nic moc, ale oni dva prostě k sežrání....Nějakým způsobem mi tenhle film něčím připomínal (snad svou naivní krimi romanticko komediální linkou) snímek Jak ukrást Venuši...
Ján Hus (2015) (TV film)
Hudba hrůza, bohužel ne Michal (tedy ten taky, ale Kocáb). MH v roli Husa s otazníkem, vlastně vůbec bych udělala v hercích trošku škatulata - mně osobně nejvíc typově seděl do své role V. Javorský, ale třeba do role Husa bych obsadila Petra Stacha. A Matěj Hádek by nemusel být špatným Zikmundem...pořád mi to tam skákalo na mysl a to se mi většinou nestává...Ale jinak - jsem strašně ráda hlavně za to, že se to téma znova našlo...
Popoluška (2015)
Okázalé, pompézní, manýristické, barokní....dceři se to celkem líbilo, pro mého pětiletého syna to byl neskutečný nervák (vážně jsem si nemyslela, že ho Popelka takhle zdrtí) - nejdřív umírají postupně Popelčiny rodiče, pak ta zlá macecha, neustálé čekání na to, kdy se objeví Rozárka, Jurášek, Tajrtrlík (neee, tady to nebude, tohle je jiná verze Popelky...aha...a kdy tam budou holubi, jak přebírají to zrní???), pak ty nervy před tou půlnocí....no doslova a dopísmene horor :-)). Při odchodu z kina se obě děti zázračně shodly (a to opravdu nebývá zvykem), že ta naše Popelka, jak má ty "vořechy" je lepší než tahle, protože ta naše říká - až naprší a uschne, vy pitomci ! a dcerka k tomu podotkla, že se jí český princ líbil daleko víc než tenhleten, hlavně byl teda daleko vtipnější :-))).
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Zcela se podepisuju pod komentář od Jezinka.Jezinka. Fascinuje mě, co na tom tolik lidí (žen) fascinuje...
Láska cez internet (1998)
Vydržela jsem to lehce za půlku, vůbec mě to nebavilo...
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Tenhle seriál mi asi nikdy nezestárne....
Prvotný strach (1996)
Hm...
Chrobáčikovia: Údolie stratených mravčekov (2013)
Kouzelné, hravé, originální, ale v seriálu jim to sluší víc ..tohle bylo až příliš dlouhé....
Ratatouille (2007)
Užasný Ratatouille! Málokdy se mi animák pro děti líbí, většinou vydržím (no...fandím si, vydrží to většinou manžel) sedět a koukat právě jen kvůli dětem...ale většinou se nudím a nebaví mě to. Tady to bylo tedy príííííma překvápko! A těším se, až ho děti zase vyloví, že si ho pustíme znova...