Recenzie (315)
Príliš dlhé zásnuby (2004)
Příliš dlouhé....ale hezké...
Černobyl (2019) (seriál)
"Proč se trápit něčím, co se nikdy nemůže stát."..........Právě proto...že NIKDY....pojďme si vyprávět nějakou další hezkou pohádku o něčem podobně bezpečném a ekologickém.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Nedokoukala...
Spotlight (2015)
Je až neuvěřitelné, jak strašně jsou si tyto církevní záležitosti všude na světě podobné...právě teď máme možnost sledovat v ČR náš český "Spotlight". Držme pěsti všem obětem a těm, kdo za ně povstali, aby se toto peklo v rouše božím přestalo šířit a došlo spravedlnosti dříve než na onom světě. Panebože!!!
Zrodila sa hviezda (2018)
Takže. Už nechodím do kina pouze na pohádky, ale začínám chodit už i na filmy pro teenagery a jsem tím poctěna, protože... s dcerou v pubertě půjdu opravdu kamkoliv mě bude chtít vzít :-). Pominu fakt, jak jsem vážně trpěla (vážně utrpení na druhou), protože... na druhou stranu jsem měla radost z toho, že ona si to užívá...a navíc - bylo to po Bohemian Raphsody a dcera mi po tomhle kinu říká, že to bylo sice dobrý, ale Queeni byli daleko lepší a to mi bylo hned líp - tím pádem přiskočila hned Zrodilo se hvězdě jedna hvězda nahoru. Takže jí taky zůstává. "Hudba" tedy šílená, už dlouho jsem se na sedadle tak nevrtěla.
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Tak jsem se nechala zlákat...po prvním dílu končím...tohle NEE...nechápu to všeobecné nadšení. Tak nějakým nedopatřením (v pátek po vínu se známými) jsem shlédla díl číslo tři...a snad bych i dala odpad! Mám podobný názor jako lemonova.
Prezident Blaník (2018)
:-(
Jarní úklid s.r.o. (2008)
Málokdy se mi film tak trefí do nálady a momentálního rozpoložení jako se to stalo včera u tohoto snímku. Moc se mi to líbilo, všechno...
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
Horor? Ne, bylo to peklo...od scénáře, po herecké výkony až k režii...hodnotila bych asi odpadem, tak radši nehodnotím.
Inštalatér (2016)
Tak nějak lidské, sympaticky lidské...Luboš je jak postavička z Hrabala, Kohák to zahrál parádně.