Recenzie (72)
Po čom muži túžia (2018)
Ano, vykradlo to několik jiných filmů, některé vtipy jsou laciné, ale já se přesto bavila. Anička Polívková je naprosto úžasná...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Velmi nudná sadomaso pohádka s nezajímavými herci
Vianočný príbeh (1983)
Tenhle film jsem viděla v televizi poprvé asi před 25 lety a považuji ho za nejzábavnější vánoční film.
Malá mořská víla (1976)
Nejsmutnější, ale taky nejkrásnější filmová pohádka, co znám...
Sherlock Holmes (2009)
Neskutečně jsem se bavila. Robert Downey Jr. se už léta můj favorit, Jude Law mu zdatně sekundoval a Guy Ritchie je konečně zpátky...
Nevinnost (2011)
Nevinnost se mi zavrtala do morku kostí. Výborný scénář, kamera, herci i hudba. Jo boží mlýny...
Dokonalý svet (2010) (seriál)
Souhlasím s tím, že pilot se příliš nepovedl, ale po dalších dílech si zaslouží hodnocení 80%
Zaklínač koní (1998)
Nejsem milovník koní ani Rosamundy Pilcher, takže na mne zbytečně dlouhé.
The Hire: Star (2001)
Toto je myslím nejlepší herecký počin Madonny :)
Natěrač (2008) (TV film)
Na adaptaci divadelní hry velmi slušné. Herecký rozsah Jana Budaře je širší, než by se zdálo.