Recenzie (49)
Kronika (2012)
Líbí se mi filmy kde je kameramanem jedna z postav, protože mě to vtáhne do děje a místy si musím prostě říct, co když se to fakt stalo...Originální děj, místy strašidelný. Při představě, že já sám mám onu sílu nejsem si jist, zda bych ji nezneužíval k obohacení či pobavení sebe na úkor druhých.
Nedotknuteľní (2011)
Většinu filmů o kryplech nemám rád, tenhle má ale něco do sebe.. velmi příjemná dvojice. Driss je vtipkující pohodář který vnese nadhled a pohodu jak do Phillippova života tak domu.
Vojnový kôň (2011)
No já nevím.. zpočátku se mi to líbilo, ale poté se k dosti absurdnímu ději připojily kýče se srdceryvnými scénami a moje nadšení bylo tu tam. Kůň na místě "nejlepšího přítele člověka" mi prostě nesedí, pokud by ovšem všichni nebyli takové mozkovny jako je hlavní postava filmu, jenž by předčil v IQ testech kdejaké zvíře možná i člověka. Jistě že to musel završit dojemný happy end. Silnější 2 hvězdy,pá "Džouí".
Štyri levy (2010)
Bravůrně podaná komedie na neobvyklé, skvělé téma!! Všem postavám jsem jejich stupiditu věřil. S radostí jsem pozoroval každou sekundu a s přiblblým úsměvem čekal co se bude dít. Skvělý britský humor a u mě rozhodně top mezi komediemi.
Vstupní školení (2010)
Na film dle mě tyto "kraťasy" rozhodně nemají. Hned za filmem se mi nejvíce líbil Banana, potom tento snímek a do třetice Home makeover. Pěkná podívaná.
Krajina stratených (2009)
Přehlídnem-li pár stupidit typu komunikace mezi opičím přítelem a Holly nebo dinosaurem a Rickem. Tak jsem se překvapivě bavil, obzvlášť ke konci. Pěkně zakomponované "drogy" do filmu, jenž poslední dobou nechybí v žádné komedii natož v americké. Vzhledem že to je komedie, nečekál jsem žádné velkolepé bitky, ale s zápárňáky pohybující se jako devadesátišetiletí důchodci si autoři mohli trošku pohrát.
Kung-fu panda: Tajomstvá Zúrivej päťky (2008)
Jak had, kudlanka, čáp, tygr a opice ke kung fu přišli. Pěkné, příjemné jako rychlovka před spaním ideální. Lepší než film? NE!
Vormittagsspuk (1928)
Abstraktní průjem co neudělal dojem. Před 80-ti lety by asi udělal -> hvězdička.
Pevnost Boyard (1998) (relácia)
Bože bože, co se to točí na tom světě. Blonďatá, kozatá, věčně se smějící moderátorka, jenž vydává skřeky velice podobné skřekům z pavilónu opic v ostravské ZOO a běhá po hradě se soutěžícími v podpadkách, aby se vůbec vešla do záběru se ZLÝM OTCEM FÜHREREM kterému zapoměli říct že hraje záporňáka. Celou tuto skupinku doprovází 2 nevkusní skřeti pravděpodobně bratranci Gluma. A televize C()()L si myslí že zrovna tento pořad je vhodný na páteční večery.NE NE NE, celé špatně,hnus.
Úsměvem ke štěstí (2007)
Smile smile smile lalala. Krásný, nejpozitivněji naladěný, romantický snímeček se skvělou hudbou. U scény kdy se úsměvům odolávající slečna Viktorie usměje mi přeběhl mráz po zádech. Máš špatnou náladu? Pusť si tento snímek. Máš dobrou náladu? Pusť si tento snímek a budeš jí mít ještě lepší!