Recenzie (319)
Na doraz (2017)
The Call a Kidnap sú ako dvojičky. Dokonale deravé, nelogické scenáre a jeden spoločný menovateľ.. Halle Berry, ktorá tu aj po 50ke vyzerá na 38 a ukazuje úctihodnú fyzickú formu.. Aspoň že tak :))
Manželská historie (2019)
Áno, dvoma hlavnými hercami oscarovo zahratý a dobre napísaný film o rozvode. Žiadne iné super dôvody, prečo by mal tento film uchvátiť nevidím. 3,5*
ClownTown (2016)
Toto hádam tvorcovia nemohli myslieť vážne ! Neherectvo, totálna nelogickosť ako to u takýchto brakoch býva, no toto je už extrém zhovadilosti.. potom človek rozmýšla o čo tomu ansámblu okolo tejto veci ide $$ CELÉ ZLE !!
To (2017)
Preceňované, preceňované a este raz preceňované... Mainstreamový horor silou mocou vyťahujúc z diváka niečo, čo postráda. O zlaknutí sa pri pozeraní nesmie byť ani reč!.. klaun privodzujuci skôr smiech ako strach. Možno by to ale malo opačný efekt pri divákoch vo veku aktérov vo filme, ktorých charakteri boli mimochodom tou najsvetlejšou stránkou filmu. Je to paradox..
38 (2014)
Neviem aké iné hodnotenie sa dá tomuto dokumentu dať...
Tiesňová linka (2013)
Film nám ukazuje prostredie náročnej non-stop práce, rozvahy a rôznych psychologických postupov... tak potom prečo je v najdôležitejších momentoch logika na bode mrazu ?? Viac nemám čo dodať.
Vlk z Wall Street (2013)
Bol som celý nažhavený na tento film, pri ktorom som si bol istý, že ma nemôže sklamať. Po príchode z kina som si povedal, že o sklamaní nemôže byť ani reč ale v podvedomí som čakal od "Wolf of Wall Street" viac. Niečo čo ma možno zasiahne aj po emocionálnej stránke, ale to sa nestalo. Aj keď je to v ďaka skvelému Leonardovi a typickej réžii Scorseseho bravúrny film, na ktorom som sa mimochodom schuti hlavne zasmial, tak na niektoré skvosty (napr. zimomriavkový Shutter Island či geniálne Gangy New Yorku ) tejto neprekonatelnej dvojice je to málo. PS: Jonah Hill bol taktiež perfektný.
127 hodín (2010)
Asi pri žiadnom inom filme som neváhal nad hodnotením dlhšie ako tu. Každý film musí mať režiséra a Boyle sa toho chopil dobre ale filmy takéhoto žánru výhradne závisia na hl. postave a tú zvládol Franco geniálne, takže si 127 hodín zaslúži byť vďaka jeho hereckému výkonu a svojej podmanivej hudbe pri finálnej scéne úspešným snímkom. Nerobme z tých pár flashbackov z režiséra Boha. A som rád, že som si neprečítal o filme pred pozeraním, bez napätia by to nemalo ten správny šmrnc.
Matilda (1996)
Pre deti pod 10 rokov je to "suprová" záležitosť, ktorú pozerajú s otvorenými ústami (videl som to na vlastné oči).
96 hodín: Odplata (2012)
Nenápaditý, priam až béčkový scenár pripomínajúci niektoré Seagalovky, ktoré tiež za vela nestoja. Logiku tu nehladajme a pozrime si čistý akčný priemer, ktorému napomáha len herecké obsadenie na strane dobra. 2.5*