Posledné recenzie (291)
Atomic Blonde (2017)
Jsem rozpolcen. Vizuálně celkem milé, ústřední akční mlátička je úplně geniální, na herce i herečky se krásně kouká... ale příběhově je to takovej nesmyslnej Marvel-like mess. Řemeslně super, ale ten scénář je prostě slabej.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Krásný lokace a spousta borců, co se tváří hrozně drsně. To je na zábavnej film trochu málo. O zápletce se moc nedá mluvit; motivace vedlejších postav nedávají smysl; hrdinovy schopnosti jsou příliš over the top (což je ještě umocněno Washingtonovým věkem); je to tak jednostranná jízda, až film úplně postrádá napětí.
Bratia (2023)
Krásné to bylo. Váhám mezi 4 a 5 hvězd. Ano, chápu stížnost, že doba a motivace bratrů moc prostoru nedostala. Namítám ale, že film už tak má přes 2 hodiny, a rozhodně v něm nejsou hluchá nudná místa, která by šla vystřihnout a vyměnit - odsýpá a je nabitý od začátku do konce. Chápu, že dějin naší země neznalý divák se může v motivaci postav ztrácet, ale nemůžete prostě chtít po jednom filmu ucelený pohled na dějiny 20 nejvypjatejších let naší země. Hes a Nedbal výborní, byť jejich chvíle přichází až přesunutím děje do NDR - v Československé části působí občas přecijen příliš strnule a roboticky. Dyková pak vyloženě dokonalá každou sekundu co je na plátně - její podání Mašínové si fakt zalouží každou cenu co se v té naší zapadlé kotlince bude zrovna rozdávat.