Recenzie (1 230)
Nabiť a zabiť (2006)
Dám tři, ale s mírným sebezapřením. Český název je blbý, jak troky, originálu neodpovídá, ale po zhlédnutí tohoto kousku jsem si tak říkal, že to byla zřejmě nejmenší závada tohoto stokrát viděného, průměrně nasnímaného, průměrně zahraného a HLAVNĚ scénáristicky značně odfláknutého "díla".
Rojkovia (2003)
Hmmmm... Tak jsem si tak s Cimrmanology (konkrétně Petrem Bruknerem) říkal - nuda, nuda, šeď, šeď. S bídou 50%, a pět ještě srážím právě proto, že jde o Bertolucciho.
Láska na úteku (1994)
Od Normana bych čekal poněkud sofistikovanější zpracování tohoto jinak rozmarného příběhu, ale přistoupil jsem k tomu jako k obyčejné zábavě a mohu tedy prohlásit - bylo to takové vkusné. Marisa a hudba stály za to.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Nedá se říct, že bych se přímo nudil, nicméně očekával jsem přece jen trochu víc, než nějakých subjektivních 70%. Mohl bych dát i 3 hvězdičky, ale za ten nápad a odvahu se přesunu ke čtyřem. Méně slov by filmu jen prospělo, některé dialogy si svou doslovností přímo říkají o zavraždění scénáristy jedním z hrdinů filmu. A v tom případě prosím BEZE SLOV a za zvuků smyčců z Psycho.
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Ne že by to bvyla úplná nuda, ale pro ty, kteří se chtějí OPRAVDU pobavit, mám jediný návrh. Zhlédněte to se slovenským dabingem, to fakt stojí za to. Jinak z Bondovek jde o jednu z nejslabších historií.
Zimný príbeh (1995)
Taková malá člověčinka, která se mně dostala pod kůži. Kenneth mě přesvědčil, že je možné natočit opravdový nízkorozpočťák, aniž by to ubralo cokoli na kvalitě, zábavnosti a celkové úrovni filmu. Milovníkům akce vřele nedoporučuji.
Opus pro Smrtihlava (1984)
Docela to ušlo. Faktograficky dobré, filmové záběry vynikající, jen se divím, že ti komunisti to vlastně nevzali celé do rukou sami. Tyto partie dokumentu jsou opravdu k pozvracení.
Star Trek X: Nemezis (2002)
Velmi dobré. Není to sice má srdeční záležitost, ovšem viděl jsem několik různých sérií, protože jsem fanda sci-fi a fantasy ve všech podobách. A hlavně jsem velký fanda Patricka Stewarta, takže možná proto dávám hvězdy 4 a souhlasím i s celkovým procentem, které tu vidím. 74% je tak akorát.
Erasmus alebo Priatelia po španielsky (2002)
Byl jsem poněkud zklamán, u evropských filmů mám tak nějak automaticky vyšší nároky na scénář a režijní práci. Námět byl moc dobrý, ale celý film se tak nějak rozpliznul do ztracena a nezanechal ve mně žádný zvláštní dojem. Herci hráli velmi dobře, nicméně to samo o sobě nestačí. Na holé baby se podívám ve filmech, kde jsou obsaženy již v námětu v hojné míře, takže zde jsem čekal mnohem, mnohem víc. To se týká obou Erasmů. 65%.
Patriot (2000)
Je vůbec možné, že jsem tuto sladkobolnou pitominu ještě neohodnotil? S výjimkou jedïné výjimečné scény (lesní povraždění vojáků zejména tomahavkem a za pomoci vlastních synů) jde o snad nejhorší Emmerichův film. A to už je co říct, protože ty ostatní vesměs stály za prd.