Recenzie (154)
Martyrs (2015)
Američanům se někdy jednou za 4-5 let nějaký remake "evropského" filmu povede, ale tady se tak nestalo. Škoda...
Bola to divoká noc (2015)
63% - to snad nemyslíte vážně. Proč se na ČSFD rozmohlo hodnocení trailerů ? ? ?
Bastard (2015)
Další ultra kokotina :)
The Green Inferno (2013)
Další Eliho hloupý film, ale ta první scénka v malé střediskové vesničce by se mohla promítat na učňáku budoucím bouračům masa v masokombinátech :) Kde jsou ty časy, kdy přišel s takovou nechutností jako Cabin Fever. Škoda no, 3* za scénky, protože ty se mi líbily
Nebezpečné pokušenie (2015)
Tohle je snad TOP film, ve kterém se dá vidět miliarda neskutečných nelogických rozhodnutí. Tak hloupý film jsem neviděl ani nepamatuji
Pixels (2015)
Pro herní magory jako jsem já a kteří tyto gamesy v 80+letech hráli to bude pěkná vzpomínka na dětství. Pro ty mladší a "ne"ználky her to bude zbytečná podívaná. Já musím dát 5*, protože každou postavičku nebo zmínku o hře, která se ve filmu objeví jsem jako malý smrad hrál :)
Vánoční horor (2015)
Další ultra kokotinka
Insidious: Kapitola 3 (2015)
1) dobrá 2) shitka 3) megashitka ( u některých komentářů mi zůstává rozum stát! Asi jste ještě neviděli pořádný horor )
Harbinger Down (2015)
Moc hezké Céčko :)
Špión (2015)
Konečně dobrý film s Melissou :)